Z początkiem września na stanowisko Consulting Directora w agencji Havas Media awansował Jakub Radgowski. Będzie odpowiedzialny za kompleksowy nadzór nad strategią i działaniami dla klientów agencji, jak również zarządzanie podległym zespołem.
Kuba jest związany z branżą komunikacji marketingowej od ponad 10 lat. Swoją karierę rozpoczął w MEC (aktualny Wavemaker), skąd po 2,5 roku przeszedł do Havas Media. Jego szerokie doświadczenie zawodowe obejmuje pracę z klientami z wielu sektorów, m.in. finanse i bankowość (Visa, PKO BP, BNP Paribas), FMCG (Johnson & Johnson, Red Bull, Tarczyński) oraz retail (Pepco, Deichmann). Ponadto, brał dział w pierwszej edycji programu Havas Emerge – międzynarodowego projektu rozwojowego dla najbardziej obiecujących managerów i liderów z rynków europejskich. Poza osobistym zainteresowaniem mediami i marketingiem, swoje umiejętności rozwijał także w trakcie 25. edycji Szkoły Strategii Marek organizowanej przez SAR.
Na nowym stanowisku będzie zarządzać podległym zespołem oraz raportować do Marcina Błońskiego, Business Unit Managing Partnera. Do jego obowiązków będzie należeć strategia oraz nadzór nad realizacją działań dla klientów Deichmann, Ricola i Žemaitijos Pienas.
Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Play (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI) i LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.