Jak zwiększyć szanse na sukces sklepu meblowego

21-24 lutego 2023 roku odbędą się w Poznaniu targi Meble Polska. Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli i Grupa MTP przygotowały dla uczestników imprezy bogaty program towarzyszący, pełen merytorycznych wykładów. Jeden z bloków tematycznych, zaplanowany na 23 lutego, będzie poświęcony efektywniejszemu rozwijaniu sklepu meblowego. Wykłady na ten temat poprowadzi Jerzy Osika – ekspert ds. sprzedaży, szkoleniowiec, wykładowca i doradca, który udzieli praktycznych wskazówek, jak zwiększyć szanse na sukces w stacjonarnym i internetowym handlu w branży meblowej. Oto szczegółowy program wykładów:

13:00 – 13:45 Skuteczne strategie Twojego sklepu meblowego w czasach zmian.

Już Darwin twierdził, że przetrwa nie ten, kto jest najsilniejszy czy najmądrzejszy, lecz ten, kto lepiej dostosuje się do zachodzących zmian. Podtytuł jednej z lektur biznesu uczy, że „nie duzi zjadają małych, lecz szybcy opieszałych”. Kto szybciej zauważy zmiany i zareaguje na nie, ten łatwiej sprosta nowym wyzwaniom. Co jest najlepsze na nowe wyzwania? Nowe rozwiązania. To, dokąd zmierzasz jest ważniejsze od tego, jak szybko idziesz. Jakie strategie pomogą Twojemu sklepowi w realizacji celów i odnoszeniu sukcesów w czasach zmian? O tym porozmawiamy podczas tego wykładu.

14:00 – 14:45 Jak w Twoim sklepie meblowym lepiej wykorzystasz narzędzia visual merchandisingu, by zwiększyć sprzedaż?

Co pomoże Ci w wywarciu na kliencie efektu pierwszego dobrego wrażenia, zanim zrobi to sprzedawca? W jaki sposób Twoja wystawa sklepowa sprawi, że klient zatrzyma się przy niej i chętnie odwiedzi właśnie Twój sklep? Jak zaplanujesz ścieżkę zakupową klienta i wyeksponujesz towar, by klient u Ciebie zrobił udane zakupy i chętniej wracał po kolejne? Jak unikniesz najczęściej spotykanych błędów i lepiej dostosujesz narzędzia visual merchandisingu do aktualnych potrzeb Twoich klientów? Podczas wykładu znajdziesz nowe odpowiedzi na te pytania.

15:00 – 15:45 Jak zwiększysz umiejętności swoich sprzedawców, by Twój salon meblowy zyskał więcej zadowolonych klientów?

Klienci są coraz bardziej wymagający i oczekują w sklepie lepszej obsługi niż kiedykolwiek dotąd. Jakie kompetencje pomogą Twoim sprzedawcom stale spełniać rosnące i ciągle zmieniające się oczekiwania klientów? Jak Ty możesz lepiej pomagać Twoim sprzedawcom, doświadczonym i nowym, w podnoszeniu ich kompetencji? Kto i jak może Cię w tym wesprzeć? Co pomoże Ci stale monitorować i podnosić jakość obsługi Twoich klientów? Skorzystaj z nowych inspiracji, dzięki którym zdobędziesz więcej zadowolonych klientów i zyskasz przewagę nad konkurencją.

16:00 – 16:45 Jak podniesiesz jakość telefonicznej i mailowej obsługi klientów Twojego sklepu internetowego?

„Rosnąca popularność zakupów internetowych to zemsta klientów za ich wielowiekowe upokorzenia w tradycyjnych handlu, wynikające ze słabej obsługi” – twierdzi jedna z popularnych opinii. Doświadczenie uczy, że nie każdy sklep online wykorzystuje szansę wynikającą z dobrej obsługi klientów. Często zapominamy, że klient naszego e- sklepu chce być przez nas nie gorzej obsłużony niż w fizycznym sklepie. Jak zoptymalizujesz obsługę Twojego sklepu internetowego, mając do dyspozycji kontakt mailowy i telefoniczny? Tego dowiesz się podczas bezpośredniego spotkania na wykładzie, do udziału w którym serdecznie Cię zapraszamy.

Udział w wykładach jest bezpłatny. Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli zaprasza serdecznie do rejestracji na targi na stronie internetowej Meble Polska oraz do udziału w seminariach.

***

O Ogólnopolskiej Izbie Gospodarczej Producentów Mebli:

Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli została powołana 9 stycznia 1996 r. w celu  reprezentowania i obrony interesów zrzeszonych w niej podmiotów gospodarczych oraz kształtowania w obrocie gospodarczym zasad dobrego obyczaju i uczciwej konkurencji. Misją Izby jest integracja polskiej branży meblarskiej w celu skutecznego współuczestnictwa w kształtowaniu rozwoju polskiej branży meblarskiej, aktywne promowanie polskich mebli w kraju i na świecie oraz wspieranie dążeń do zapewnienia konsumentom pełnej satysfakcji z zakupu i użytkowania wyrobów polskiego przemysłu meblarskiego.