Marka Hochland, która odpowiedzialność społeczną stawia wśród swoich priorytetów, startuje z nową kampanią wizerunkową „Dzielimy się tym co dobre”. Na pierwszym miejscu stawia ona rodzinne wartości marki, a także podkreśla wsparcie Programu Pajacyk. Kampania obejmuje nowy spot telewizyjny oraz działania na szeroką skalę w internecie. Jej celem jest podkreślenie, że posiłek zawsze smakuje lepiej, gdy możemy się nim podzielić, a kupując sery Hochland każdy może dołożyć swoją cegiełkę do wsparcia potrzebujących dzieci.
Poprzez długofalową współpracę z Polską Akcją Humanitarną i Programem Pajacyk, marka Hochland chce wnieść swój wkład w zmniejszenie problemu niedożywienia i jego konsekwencji. Dlatego w ramach ogólnopolskiej akcji „Dzielimy się tym co dobre”, sfinansuje 150 000 ciepłych posiłków dla najbardziej potrzebujących dzieci. Pyszne chwile razem, kiedy możemy cieszyć się smakiem potraw i czerpać przyjemność z relacji z bliskimi są głęboko zakorzenione w wartościach marki Hochland,
a każdy posiłek smakuje lepiej, gdy możemy się nim podzielić, również z tymi, którzy tego potrzebują – mówi Radosław Jurkowski, Marketing Manager z Hochland Polska. I dokładnie te wartości przedstawia nowy spot reklamowy marki, który od 9 stycznia zobaczyć można w telewizji i internecie. To krótka rodzinna historia przypominająca, że najpiękniejsze są te chwile, które dzielimy razem.
Warto je celebrować, cieszyć się nimi i pamiętać, że każda okazja do spędzenia czasu z bliskimi jest na wagę złota. A teraz te cudowne spotkania mogą dodatkowo przynieść korzyść dla potrzebujących, ponieważ każdy kto kupuje sery Hochland, wspiera Program Pajacyk. Pomagając w ten sposób możemy mieć wpływ na niwelowanie barier rozwojowych związanych z niedożywieniem. Możemy pomóc uwolnić naturalny potencjał dzieci oraz przywrócić im zapał i radość w realizacji swoich pasji i marzeń – dodaje Jurkowski.
Zgodnie z założeniami kampanii, spot reklamowy emitowany będzie w telewizji oraz w internecie. Widoczność zarówno na największych portalach, jak i w social mediach, pozwoli na wygenerowanie milionów unikalnych użytkowników.
Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja marketingowa Grasp Group, zakupem mediów zajmuje się Value Media, a za działania z zakresu PR odpowiada agencja Quality Public Relations.