InPost Oficjalnym Sponsorem zawodów 
Freeride World Tour

To kolejne po Tour de France międzynarodowe partnerstwo sportowe InPost w tym roku

Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, została Oficjalnym Sponsorem Freeride World Tour – największych na świecie freeridowych zawodów narciarskich i snowboardowych, które w 2024 roku rozpoczną się w kultowym hiszpańskim kurorcie Baqueira Beret. W Hiszpanii InPost rozwinął już sieć ponad 6.000 punktów odbioru przesyłek out-of-home.

Nasza współpraca opiera się na wartościach takich, jak wytrwałość i zaangażowanie – to cechy głęboko zakorzenione zarówno w DNA InPost, jak i Freeride World Tourmówi Nicola d’Elia, Managing Director Southern Europe.

Freeride odzwierciedla też naszą strategię biznesowa opartą o zrównoważony rozwój. W tej dyscyplinie sportowiec musi doskonale rozumieć swoje otoczenie – tak samo InPost wie, że musi troszczyć się o środowisko w którym działa. Dlatego rozwijamy bardziej ekologiczną metodę dostaw przesyłek poza domem już na 9 europejskich rynkachdodaje d’Elia.

To już kolejne partnerstwo Grupy InPost w Europie. Strategia promowania sportu we wszystkich formach jest ważnym elementem ogólnoeuropejskiej strategii marketingowej Grupy. Grupa InPost w 2023 roku została Oficjalnym Partnerem Tour de France oraz Strategicznym Sponsorem Polskiego Kolarstwa, a od 2022 roku jest oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej.


O InPost

InPost (AEX: INPST) to wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat® pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych oraz gwarancją szybkości i wygody.

Sieć autorskich maszyn Paczkomat® InPost to największy i najwygodniejszy w Europie zautomatyzowany system odbioru i doręczania paczek, obejmujący łącznie 67 centrów logistycznych, ponad 30 tysięcy nowoczesnych urządzeń i 24 tysiące punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce w Polsce, współpracując z ponad 40 000 e-sprzedawców. Tylko w roku 2022 firma w ramach usług kurierskich i do urządzeń Paczkomat® obsłużyła 744,9 milionów przesyłek.

InPost podbija także inne europejskie rynki. W 2021 r. InPost przejął za 513 mln euro francuskiego giganta logistycznego Mondial Relay, co stanowiło największą polską prywatną inwestycję zagraniczną. Wejście spółki na giełdę EURONEXT-Amsterdam w 2021 r. było największym debiutem europejskiej spółki technologicznej w historii kontynentu. W lipcu 2023 r. InPost nabył za 49,3 mln funtów 30% udziału i praw głosów w Menzies Distribution Group Limited, zyskując jako partnera wiodącą firmę logistyczną operującą na rynkach Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia ESG Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej. InPost, jako jeden z pierwszych na polskim rynku, przystąpił do inicjatywy SBTi – do 2040 roku zamierza osiągnąć pełną neutralność klimatyczną.

Więcej informacji na: www.inpost.pl