Marka innowacyjna i zmieniająca życie Polaków!
InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, został laureatem polskiej edycji nagrody Best Brands Award. Polacy po raz drugi wybrali najlepsze polskie marki, które są odpowiedzialne społecznie, podążają za potrzebami i wyzwaniami klientów, innowacyjne, z polskością w DNA. InPost został nagrodzony w kategorii Best Life Changing Technology Brand – za innowacje i rozwiązania, które zmieniły życie konsumentów, dzięki czemu żyje się wygodniej i przyjemniej.
– Nagroda wskazywana przez konsumentów i to w tak obszernym badaniu, obejmującym ponad 7,5 tysiąca respondentów, ma dla nas wyjątkowe znaczenie. Potwierdza, że InPost to marka nie tylko ceniona i lubiana przez Polaków – ale także ułatwiająca i zmieniająca życie, rozwiązująca problemy, innowacyjna i odpowiedzialna. Na takie opinie naszych klientów pracujemy każdego dnia od wielu lat. Tak ważne wyróżnienie na tle innych 400 marek zobowiązuje nas do jeszcze większego zaangażowania! Dziękujemy Polakom za to wyjątkowe uznanie i zaufanie! – mówi Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing Officer Grupy InPost.
Best Brands Awards to niezależna, międzynarodowa nagroda w obszarze marketingu, która przyznawana jest na podstawie kompleksowego badania GfK, jednego z globalnych liderów w dziedzinie analityki danych. Ranking, zainicjowany 20 lat temu w Monachium przez Serviceplan Group, w Polsce został zaprezentowany po raz drugi, a w efekcie wyłonił najsilniejsze marki na rodzimym rynku oraz wyróżnił tych, którzy stoją za ich sukcesem.
Best Brands to także pierwszy w pełni niezależny ranking, którego unikalna metodologia opiera się na dwóch głównych wskaźnikach: Share of Soul – relacji oraz więzi marki z konsumentem oraz Share of Wallet – który odnosi się do faktycznych danych rynkowych marek. Zastosowanie metodologii w badaniu, na podstawie której powstaje ranking uwidacznia, jak marki radzą sobie na rynku na wielu płaszczyznach, a także obrazuje indywidualne preferencje oraz doświadczenia konsumentów w kontakcie z markami. To właśnie konsumenci w rankingu Best Brands są jego “jury”. W 2. edycji badanie w Polsce 7,5 tys. respondentów odpowiedziało na pytania, które objęły aż 50 kategorii produktowych i około 400 marek.
InPost został w 2023 roku także laureatem aż 4 nagród podczas Mobile Trends Awards 2022 i tym samym został najliczniej nagrodzoną firmą w tym prestiżowym konkursie. InPost zdobył statuetkę w kategorii „Usługi” za rozwój aplikacji InPost, a dodatkowo został uhonorowany nagrodami specjalnymi od internautów oraz od organizacji społecznej „Widzialni”.
***
O InPost
InPost (AEX: INPST) to wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat® oznaczone żółto-czarnym logo pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się charakterystycznym elementem polskich miast. Dziś sieć urządzeń Paczkomat® InPost jest największą i najwygodniejszą automatyczną siecią odbioru i nadawania przesyłek w Europie – to łącznie niemal 28 tysięcy nowoczesnych urządzeń, z czego już ponad 19 tysięcy w Polsce. InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce w Polsce, współpracując z ponad 40 000 e-sprzedawców. Tylko w roku 2022 firma w ramach usług kurierskich i do urządzeń Paczkomat® obsłużyła 744,9 milionów przesyłek.
Od samego początku ambicją Rafała Brzoski było wyjście daleko poza granice kraju i stworzenie największego sukcesu biznesowego Polski na arenie europejskiej. Usługi InPost są dziś dostępne także dla klientów w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpani, Portugali i krajach Beneluxu. W lipcu 2021 roku InPost przejął za 513 mln euro francuskiego potentata logistycznego Mondial Relay, co było największą polską prywatną inwestycją zagraniczną. Wejście firmy w 2021 roku na giełdę EURONEXT-Amsterdam było największym debiutem europejskiej spółki technologicznej w historii kontynentu.
Paczkomat® InPost zapewnia konsumentom tańszą, elastyczną, wygodną, przyjazną dla środowiska i bezdotykową opcję dostawy. Dzięki temu InPost tworzy najbardziej ekologiczne rozwiązanie dostaw dla handlu elektronicznego – dostawa do urządzeń Paczkomat® redukuje emisję CO2 o dwie trzecie w porównaniu z dostawami kurierskimi na obszarach miejskich i aż o 90% na obszarach wiejskich. Ponadto pozwala na zmniejszenie zatorów komunikacyjnych, a także zapewnienie wygodniejszego rozwiązania w zakresie dostarczania paczek konsumentom w trybie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i bez konieczności oczekiwania na przesyłkę w domu. Aplikacja mobilna InPost „InPost Mobile” to jedna z najpopularniejszych aplikacji w Polsce.
Więcej informacji na: www.inpost.pl