InPost gwarantuje – zakupy zrobione nawet 21 grudnia trafią do odbiorców przed Świętami

Gwarancja obejmuje każdą przesyłkę dostarczoną przez sprzedawcę do sieci InPost w dniu 21.12 do godz. 13.00, a w niektórych strefach nawet do 16.00!

Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, jak co roku wprowadza gwarancję dostawy przed Świętami Bożego Narodzenia. Zakupy z gwarancją dostawy można zrobić nawet 21 grudnia! Wszystkie przesyłki nadane przez Paczkomat® zjawią się u odbiorców przed Wigilią, jeśli sprzedawca dostarczy je do sieci InPost do godziny 13.00, a w niektórych strefach nawet do 16.00, tego dnia.

Pracownicy InPost pracują w weekendy, aby zapewnić klientom szybką i komfortową dostawę. To szczególnie ważne w okresie Świąt Bożego Narodzenia – gdy wszyscy kupujemy prezenty naszym bliskim. W tym roku InPost gwarantuje dostawę przed Świętami, jeśli przesyłka zostanie nadana najpóźniej w dniu 21 grudnia. Finalna godzina nadania paczki (którą obejmuje gwarancja dostawy) zależy od strefy, w której znajduje się dany Paczkomat®. W strefie D kurier ostatni raz w ciągu dnia odbiera paczki o godz. 13.00, w strefie C o 14.00, w strefie B o 15.00, a w strefie A o godz. 16.00. W której strefie znajduje się Twój Paczkomat® możesz sprawdzić na stronie: https://inpost.pl/godziny-odbiorow.

Już po raz piąty oferujemy naszym klientom gwarancję dostawy przed Świętami Bożego Narodzenia. W tym roku postawiliśmy sobie poprzeczkę naprawdę wysoko! Dzięki jakości usług InPost każda paczka wysłana 21 grudnia, zgodnie z godzinami nadań, zostanie dostarczona jeszcze przed Wigilią! Jesteśmy świadomi, że w ostatnich dniach przed świętami wiele paczek, które trafiają do urządzeń Paczkomat® – to świąteczne prezenty, które muszą dotrzeć na czas. Dlatego gwarantujmy dostarczenie tych przesyłek, nawet przy zakupach zrobionych w ostatniej chwili – podkreśla Rafał Brzoska, prezes i założyciel InPost Dodatkowo, klienci korzystający z sieci ponad 21 tysięcy maszyn Paczkomat® mają pewność, że wybrali jedną z najbardziej ekologicznych form dostawy w branży e-commerce.

Odbiór i nadanie paczki ułatwia nie tylko największa w Polsce i Europie sieć urządzeń Paczkomat®, ale też jedna z najpopularniejszych w kraju aplikacja InPost Mobile. Pozwala ona śledzić przesyłkę i otrzymywać na bieżąco powiadomienia o jej statusie czy otwierać skrytkę zdalnie. Z poziomu aplikacji można również przedłużyć czas odbioru, przekierować przesyłkę do innego punktu lub udostępnić bliskiej osobie, aby odebrała ją za nas.

######

O InPost

InPost (AEX: INPST) to wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat®, oznaczone żółto-czarnym logo, pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się charakterystycznym elementem polskich miast.

Sieć autorskich masz Paczkomat® InPost to największy i najwygodniejszy w Europie automatyczny system odbioru i doręczania paczek, obejmujący łącznie 67 centrów logistycznych, ponad 30 tysięcy nowoczesnych urządzeń i 24 tysiące punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce w Polsce, współpracując z ponad 40 000 e-sprzedawców. Tylko w roku 2022 firma w ramach usług kurierskich i do urządzeń Paczkomat® obsłużyła 744,9 milionów przesyłek.

InPost podbija także inne europejskie rynki. W 2021 r. InPost przejął za 513 mln euro francuskiego giganta logistycznego Mondial Relay, co stanowiło największą polską prywatną inwestycję zagraniczną. Wejście spółki na giełdę EURONEXT-Amsterdam w 2021 r. było największym debiutem europejskiej spółki technologicznej w historii kontynentu. W lipcu 2023 r. InPost nabył za 49,3 mln funtów 30% udziału i praw głosów w Menzies Distribution Group Limited, zyskując jako partnera wiodącą firmę logistyczną operującą na rynkach Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Paczkomat® InPost zapewnia konsumentom tańszą, elastyczną, wygodną, przyjazną dla środowiska i bezdotykową opcję dostawy. Dzięki temu InPost tworzy najbardziej ekologiczne rozwiązanie dostaw dla handlu elektronicznego – dostawa do urządzeń Paczkomat® redukuje emisję CO2 na etapie ostatniej mili aż o 97%, w stosunku do tradycyjnej dostawy InPost (średnia ważona dla 2022 roku z wszystkich oddziałów, liczba obejmuje sam transport bez mediów). Ponadto pozwala na zmniejszenie zatorów komunikacyjnych, a także zapewnienie wygodniejszego rozwiązania w zakresie dostarczania paczek konsumentom w trybie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i bez konieczności oczekiwania na przesyłkę w domu. Aplikacja mobilna InPost „InPost Mobile” to jedna z najpopularniejszych aplikacji w Polsce – ma już ponad 11 mln użytkowników.

Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia ESG Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej. InPost, jako jeden z pierwszych na polskim rynku, przystąpił do inicjatywy SBTi – do 2040 roku zamierza osiągnąć pełną neutralność klimatyczną.

Więcej informacji na: www.inpost.pl