Z początkiem kwietnia Hyundai Motor Poland wystartował z kampanią wspierającą ofertę, w której klienci indywidualni mogą skorzystać z promocyjnego upustu aż do 10 000 zł. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Najnowsza kampania marki Hyundai koncentruje się wokół trzech flagowych modeli koreańskiej marki – TUCSON, KONA oraz BAYON. Teraz klienci indywidualni mogą skorzystać z rabatu aż do 10 000 PLN dla wersji Smart z roku produkcji 2023. Kampania prowadzona jest w TV oraz w kanałach digital. Za zaplanowanie i zakup mediów oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja mediowa Havas Media.
Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), DBI (data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Play (rozrywka, social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.