Hotel Bellotto i marka Spadiora łączą siły, tworząc unikalne wzory apaszek 
i poszetek. Od października będą dodatkiem do uniformów pracowników hotelu

Hotel Bellotto, jedna z najbardziej ekskluzywnych obiektów w sercu Warszawy, z dumą ogłasza nawiązanie strategicznej współpracy z renomowaną marką modową, Spadiora. To partnerstwo przynosi niezwykle piękne efekty w postaci autorskich wzorów apaszek i poszetek, które od października zostaną włączone do uniformu pracowników hotelu, dodając jeszcze więcej elegancji i wyjątkowości do obsługi gości.

Hotel Bellotto, zlokalizowany w sercu Warszawy, jest znany ze swojej niepowtarzalnej architektury i wyrafinowanego designu. Wspólnie z marką Spadiora, postanowił oddać hołd pięknu obiektu poprzez stworzenie wzoru apaszek, który w pełni odzwierciedli jego unikalny charakter. Ta unikalna kooperacja łączy światy luksusowej mody i piękna architektury, tworząc wyjątkową kolekcję apaszek i poszetek, która przeniesie  gości do magicznego świata.

Wybrane kolory zostały zainspirowane otoczeniem wokół budynku oraz elementami hotelu, takimi jak drzwi wejściowe czy czerwona dachówka. Motywem głównym jest sztukateria znajdująca się w hotelu. Natomiast ramką apaszki – balustrada imponujących schodów, które prowadzą do pokoi. Na ilustracji umieszczona została litera „B” znajdującą się w logo hotelu. Całość namalowana jest tak, by podkreślić wyraźne ślady pędzla, co nawiązuje do Bernarda Bellotto zwanego Canalettem – malarza Warszawy, od którego pochodzi nazwa hotelu. Ta subtelna, a zarazem znacząca detaliczność, została umieszczona na apaszkach i poszetkach, dodając im osobistego charakteru i łącząc je z tożsamością obiektu. Od października br. apaszki i poszetki będą stanowiły także nieodłączny element uniformów pracowników hotelu.

– Cieszymy się, że luksusowe apaszki i poszetki Spadiora będą dostępne dla naszych cenionych gości.
To nie tylko doskonały dodatek do garderoby, ale także wyjątkowy sposób na przeniesienie kawałka naszego hotelowego świata do własnego życia – powiedział
Maciej Wołoszczak, dyrektor Hotelu Bellotto.Jesteśmy przekonani, że ta współpraca będzie niezapomnianym doświadczeniem dla wszystkich miłośników mody i estetyki, a jednocześnie pozwoli poznać Hotel Bellotto z zupełnie nowej strony. – dodał.

Wkrótce apaszki i poszetki z autorskim wzorem Bellotto będą dostępne w sprzedaży tylko w warszawskim obiekcie.