Plebiscyt HIT HANDLU realizowany jest przez wydawcę miesięcznika „Handel” już od ponad 20 lat. Obejmuje najlepiej sprzedające się nowości produktowe, co umożliwia zdefiniowanie preferencji zakupowych Polaków oraz śledzenie trendów w branży FMCG. W tym roku nagroda w kategorii „Sery (białe, żółte, topione)” za produkt Almette Serek Wiejski z twarożkiem kremowym trafiła do Hochland Polska.
Redakcja miesięcznika „Handel”, na podstawie danych uzyskanych z Centrum Monitorowania Rynku (CMR), w tegorocznej edycji plebiscytu HIT HANDLU nominowała po pięć produktów w 47 kategoriach. Pod uwagę brano te, które weszły na rynek w 2022 roku lub w pierwszym kwartale roku 2023 i najczęściej pojawiały się na paragonach w małych sklepach i supermarketach. Jednak tym razem liczyły się zarówno wyniki sprzedażowe, jak i innowacyjność danego produktu oraz jego wpływ na rozwój swojej kategorii. Nagroda w kategorii „Sery (białe, żółte, topione)” za produkt Almette Serek Wiejski z twarożkiem kremowym powędrowała w tym roku do Hochland Polska.
Serki wiejskie Almette to wyróżniający się na rynku koncept, który zaskakuje nowoczesną interpretacją klasycznego serka wiejskiego. Linia obejmuje trzy wersje smakowe o różnorodnych smakach i konsystencjach: z delikatnym serem ricotta, z naturalnym skyrem oraz z twarożkiem kremowym, który to wariant zwyciężył w kategorii „Sery (białe, żółte, topione)”. Tytuł HIT HANDLU dla jednego z naszych serków jest kolejnym dowodem na to, że Almette udało się na nowo zdefiniować ten rodzaj produktu i odpowiedzieć na oczekiwania konsumentów dotyczące perfekcyjnego serka wiejskiego – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.