Hisense wyznacza nowy kierunek w rozwoju rynku wyświetlaczy laserowych dzięki strategii opartej na konkretnych rozwiązaniach dla inteligentnego domu

QINGDAO, Chiny, 20 września 2023 r. /PRNewswire/ — W Qingdao w Chinach ma dzisiaj miejsce czwarte Międzynarodowe Forum Przemysłu Wyświetlaczy Laserowych, na którym światowi eksperci przemysłu wyświetlaczy laserowych, naukowcy, a także ponad sto przedsiębiorstw, takich jak Hisense, Leica Camera, Texas Instruments, Nichia, spotykają się, aby omówić najnowsze osiągnięcia technologiczne i ich zastosowanie.Dennys Li, prezes firmy Hisense Visual Technology, wygłosił przemówienie zatytułowane „Rozkwit strategii – wyświetlacz laserowy początkiem nowej epoki”, aby zaprezentować opartą na konkretnych rozwiązaniach strategię firmy Hisense w zakresie telewizji laserowej oraz jej najnowsze światowe osiągnięcia.

Zdaniem analityków branżowych, w ciągu najbliższych 3 do 5 lat wyświetlacze laserowe będą zajmować czołowe miejsce na rynku i stanowić główny nurt technologii wyświetlania obrazu. Technologia ta jest również prekursorem rewolucji opartej na konkretnych modelach i przełomem w dążeniu do inteligentnego życia we wszystkich jego aspektach.

(PRNewsfoto/Hisense)

Telewizor laserowy okazał się ogromnym sukcesem dla globalizacji marki Hisense. Na targach CES 2023 firma zaprezentowała pierwszy na świecie telewizor laserowy 8K, który wprowadził branżę wyświetlaczy laserowych w erę tej właśnie technologii. Hisense dokłada wszelkich starań, aby uczynić telewizory laserowe optymalnym rozwiązaniem dla użytkowników dużych ekranów domowych, pozwalając im cieszyć się najwyższej jakości wrażeniami wizualnymi. Według danych Omdia w pierwszej połowie 2023 r. firma dostarczyła 41,8% telewizorów laserowych w tym sektorze, co plasuje ją na pierwszym miejscu na ogólnoświatowym rynku tych urządzeń.

Strategicznym celem koncernu jest dalsze inwestowanie w utworzenie czterech głównych centrów badawczo-rozwojowych telewizji laserowej w Qingdao, Shenzhen, Japonii i Stanach Zjednoczonych, w celu dalszej integracji badań i rozwoju, produkcji i sprzedaży oraz osiągnięcia powtarzalnych aktualizacji technologii wyświetlaczy laserowych. Na dzień 30 czerwca 2023 r. koncern Hisense zgłosił aż 2230 wniosków patentowych i uzyskał 1075 patentów na wyświetlacze laserowe na całym świecie.

Obecnie firma Hisense utworzyła trzy centra innowacji zorientowane na opracowywanie szczegółowych rozwiązań dla domu, pojazdów i obiektów komercyjnych. Spółka planuje zainwestować w stworzenie międzynarodowej grupy projektantów, zespołu zajmującego się wizualizacją nowych mediów oraz współpracować z markami motoryzacyjnymi z myślą o nieustannym tworzeniu fascynujących możliwości. Działając jako oficjalny sponsor UEFA EURO 2024™, Hisense zamierza skierować uwagę całego świata na telewizory laserowe i w pełni wykorzystać swoje światowe zasoby i doświadczenie, przyczyniając się do wzrostu i rozwoju całego sektora wyświetlaczy laserowych na świecie.

 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire