QINGDAO, Chiny, 20 września 2023 r. /PRNewswire/ — W Qingdao w Chinach ma dzisiaj miejsce czwarte Międzynarodowe Forum Przemysłu Wyświetlaczy Laserowych, na którym światowi eksperci przemysłu wyświetlaczy laserowych, naukowcy, a także ponad sto przedsiębiorstw, takich jak Hisense, Leica Camera, Texas Instruments, Nichia, spotykają się, aby omówić najnowsze osiągnięcia technologiczne i ich zastosowanie.Dennys Li, prezes firmy Hisense Visual Technology, wygłosił przemówienie zatytułowane „Rozkwit strategii – wyświetlacz laserowy początkiem nowej epoki”, aby zaprezentować opartą na konkretnych rozwiązaniach strategię firmy Hisense w zakresie telewizji laserowej oraz jej najnowsze światowe osiągnięcia.
Zdaniem analityków branżowych, w ciągu najbliższych 3 do 5 lat wyświetlacze laserowe będą zajmować czołowe miejsce na rynku i stanowić główny nurt technologii wyświetlania obrazu. Technologia ta jest również prekursorem rewolucji opartej na konkretnych modelach i przełomem w dążeniu do inteligentnego życia we wszystkich jego aspektach.
Telewizor laserowy okazał się ogromnym sukcesem dla globalizacji marki Hisense. Na targach CES 2023 firma zaprezentowała pierwszy na świecie telewizor laserowy 8K, który wprowadził branżę wyświetlaczy laserowych w erę tej właśnie technologii. Hisense dokłada wszelkich starań, aby uczynić telewizory laserowe optymalnym rozwiązaniem dla użytkowników dużych ekranów domowych, pozwalając im cieszyć się najwyższej jakości wrażeniami wizualnymi. Według danych Omdia w pierwszej połowie 2023 r. firma dostarczyła 41,8% telewizorów laserowych w tym sektorze, co plasuje ją na pierwszym miejscu na ogólnoświatowym rynku tych urządzeń.
Strategicznym celem koncernu jest dalsze inwestowanie w utworzenie czterech głównych centrów badawczo-rozwojowych telewizji laserowej w Qingdao, Shenzhen, Japonii i Stanach Zjednoczonych, w celu dalszej integracji badań i rozwoju, produkcji i sprzedaży oraz osiągnięcia powtarzalnych aktualizacji technologii wyświetlaczy laserowych. Na dzień 30 czerwca 2023 r. koncern Hisense zgłosił aż 2230 wniosków patentowych i uzyskał 1075 patentów na wyświetlacze laserowe na całym świecie.
Obecnie firma Hisense utworzyła trzy centra innowacji zorientowane na opracowywanie szczegółowych rozwiązań dla domu, pojazdów i obiektów komercyjnych. Spółka planuje zainwestować w stworzenie międzynarodowej grupy projektantów, zespołu zajmującego się wizualizacją nowych mediów oraz współpracować z markami motoryzacyjnymi z myślą o nieustannym tworzeniu fascynujących możliwości. Działając jako oficjalny sponsor UEFA EURO 2024™, Hisense zamierza skierować uwagę całego świata na telewizory laserowe i w pełni wykorzystać swoje światowe zasoby i doświadczenie, przyczyniając się do wzrostu i rozwoju całego sektora wyświetlaczy laserowych na świecie.
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire