Kolejny raz Henkel Polska zdobył tytuł „Friendly Workplace 2024”, przyznawany przez redakcję MarkaPracodawcy.pl. To prestiżowe wyróżnienie dla firm, które prezentują nowoczesne podejście do polityki personalnej i rozwoju pracowników. Kapituła plebiscytu doceniła Henkel za programy takie jak: „You Grow”, „Be Part”, „Expert Talks Henkel”, „Program Rezyliencji” oraz „New Leader Assimilation”, które wspierają rozwój zawodowy i osobisty pracowników.
Wśród kluczowych projektów, które zyskały uznanie, znajduje się szeroka gama inicjatyw firmy wspierających rozwój zawodowy i osobisty pracowników: „You Grow” (program dla najzdolniejszych młodych pracowników, którzy nie pełnią jeszcze funkcji menedżerskich, ale wyróżniają się zaangażowaniem i potencjałem do objęcia stanowisk kierowniczych w przyszłości), „Be Part” (globalny program onboardingowy umożliwiający nowym pracownikom efektywne wdrożenie się w struktury firmy), „Expert Talks Henkel” (cykl webinarów z udziałem ekspertów z różnych dziedzin, obejmujący ciekawe tematy związane z rozwojem osobistym i zawodowym). Równie wysoko oceniane zostały programy budujące umiejętności adaptacyjne i wspierające nowych liderów: Program Rezyliencji (cykliczne warsztaty służące wzmacnianiu umiejętności elastycznego reagowania i odporności psychicznej na stres wśród pracowników) oraz „New Leader Assimilation” (program wspierający zespoły, w których pojawia się nowy menedżer).
Cieszę się, że już szósty raz Jury konkursu „Friendly Workplace” doceniło nasze działania w budowanie kultury ciągłego rozwoju. Wierzę, że to ludzie są sercem Henkla, a inwestowanie w ich potencjał to nasza największa przewaga konkurencyjna. Promowanie ciekawości, innowacji i ciągłego rozwoju zawodowego nie tylko wspiera ich karierę, ale także tworzy środowisko, w którym czują się doceniani i gotowi na nowe wyzwania – podkreśla prezes zarządu i dyrektor ds. personalnych Henkel Polska, Karolina Szmidt.
Wyróżnienie „Friendly Workplace 2024” jest potwierdzeniem, że firma jest doskonałym miejscem pracy, promującym równowagę między życiem zawodowym a prywatnym oraz inwestującym w rozwój kompetencji swoich pracowników.
***
O firmie Henkel
Dzięki wiodącym markom, innowacjom i technologiom spółka zajmuje czołowe pozycje rynkowe zarówno w sektorze przemysłowym, jak i dóbr konsumpcyjnych. Henkel Adhesive Technologies jest światowym liderem rynku klejów, uszczelniaczy i powłok funkcjonalnych. Dział Consumer Brands zajmuje wiodącą pozycję na wielu rynkach świata, zwłaszcza w obszarze produktów do pielęgnacji włosów oraz środków piorących i czystości. Trzy najsilniejsze marki to Loctite, Persil i Schwarzkopf. W 2023 roku Henkel odnotował przychody ze sprzedaży na poziomie prawie 22 mld euro i skorygowany zysk operacyjny w wysokości około 2,6 mld euro. Akcje uprzywilejowane spółki wchodzą w skład niemieckiego indeksu giełdowego DAX. Firma posiada jasną strategię zrównoważonego rozwoju z konkretnymi celami, a idea ta ma w Henklu długą tradycję. Firma założona w 1876 zatrudnia dziś około 50 tysięcy pracowników na całym świecie, tworzących zaangażowany i zróżnicowany zespół o silnej kulturze korporacyjnej, wspólnym systemie wartości i motcie: „Pioneers at heart for the good of generations”. Więcej informacji na www.henkel.com oraz www.henkel.pl.