Agencja mediowa Havas, kluczowy partner biznesowy w zakresie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych, ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych zmian w obszarze strategii oraz inwestycji, aby odpowiedzieć na stale rosnące potrzeby klientów.
Najważniejsze obszary strategii Converged:
- Wprowadzenie platformy, w ramach której Havas oferuje dostęp do unikalnych narzędzi, danych i technologii dla wszystkich pracowników Havas Village na całym świecie, uwzględniając potrzeby zarówno dywizji mediowej, jak i kreatywnej.
- Realizując nową strategię Havas zapowiada kolejne inwestycje w dane, technologię i sztuczną inteligencję. Tylko w ciągu najbliższych czterech lat Havas zainwestuje ponad 400 milionów euro w rozwój tych obszarów. Do realizacji tego celu powołano multidyscyplinarny Globalny Zespół ds. Inwestycji.
- Ponadto, Havas dalej rozwija podejście skoncentrowane na klientach oferując na kolejnych rynkach wystandaryzowane globalne podejście Data Driven.
Wdrożenie nowej strategii zbiega się z nowym rozdziałem w rozwoju organizacji – potencjalnym wejściem na giełdę, przy zachowaniu stałego wzrostu, dalszego rozwoju biznesu oraz rekordowej w ostatnich latach liczby fuzji i przejęć.
Yannick Bolloré, CEO Havas, komentuje:
– Naszym celem jest zwiększenie pozytywnego wpływu na biznes naszych klientów i na kształt przyszłości szybko rozwijającego się sektora komunikacji. Nasza nowa strategia Converged pozwoli zbudować jeszcze więcej mostów pomiędzy kreatywnością, mediami, produkcją i technologią, niż kiedykolwiek wcześniej. Jesteśmy przygotowani na wyzwania przyszłości. Converged to wspólna podróż, która oznacza przyspieszenie rozwoju, zmianę kulturową, rezonującą na każdym poziomie naszej organizacji i gwarantującą sukces naszych partnerów.
Opierając się na sukcesie strategii Together i unikalnego podejścia Havas Village zapoczątkowanych w 2014 r., Converged ma na celu umożliwienie globalnej współpracy w Havas, płynnie łączącej talenty, kompetencje i narzędzia.
Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas PLAY (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.