Havas Media wygrywa przetarg Deichmann

Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu mediowym Deichmann i od stycznia 2024 r. będzie kompleksowo obsługiwać na polskim rynku kampanie mediowe dla tej międzynarodowej sieci sklepów obuwniczych.

W wyniku rozstrzygnięcia międzynarodowego przetargu marki Deichmann Havas Media będzie pracować dla klienta w zakresie planowania, optymalizacji i zakupu mediów na rynku polskim. Działania rozpoczynają się w styczniu 2024 r. i będą kompleksowo obejmować kanały komunikacji marketingowej online i offline.

Deichmann to europejski lider w swojej kategorii, dlatego bardzo cieszymy się na tę współpracę. Unikatowa strategia, wykorzystanie procesu Mx (Media Experience), szerokiej znajomości insightów konsumenckich płynących z naszego flagowego badania Meaningful Brands, a w szczególności rekomendacji zespołu Havas PLAY związanej z komunikacją do Gen Z – co podkreślił klient – zdecydowały o wyborze naszej agencji do budowania wizerunku marki wśród polskich konsumentów – komentuje Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.

Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas PLAY (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.