Grupa RMF publikuje nowe cenniki na styczeń i luty 2025r.

Grupa RMF nieprzerwanie zajmuje pozycję lidera rynku radiowego w Polsce. Po trzech kwartałach 2024 roku udział w czasie słuchania wyniósł 34%, co daje Grupie przewagę o ponad 7 punktów procentowych nad konkurencją. Każdego dnia przynajmniej jedną ze stacji Grupy RMF włącza blisko 1/3 Polaków.

Na bardzo wysokich poziomach pozostają także wyniki poszczególnych stacji Grupy: RMF FM cały czas oscyluje wokół rekordowych w branży 30%, pozostając numerem 1 w kraju, RMF MAXX (z Radiem Gra) notuje 3,8%, a RMF Classic 1,3%.

Nowy cennik Grupy RMF obowiązywać będzie od 6 stycznia do 2 marca 2025 roku. Zmiany obejmują średni wzrost cen o 2,8% w większości produktów, jednym wyjątkiem jest pakiet RMF 3D – tu zmiana wynosić będzie 3%. Zmianie ulegną również przeliczniki dla krótszych kopii. – Oferta reklamowa Grupy RMF to przede wszystkim szeroki wachlarz rozwiązań, który łączy tradycyjną reklamę radiową z zaawansowanymi technologiami cyfrowymi. To, w połączeniu z doświadczeniem ekspertów i strategicznymi inwestycjami w technologię, jest doceniane przez klientów, który 10. raz z rzędu przyznali nam tytuł Najlepszego Biura Sprzedaży. Niestety, istniejąca wciąż inflacja zmusza nas do podniesienia cen z początkiem nowego roku. Wierzymy, że nasi klienci zaakceptują te kosmetyczne zmiany – komentuje Dariusz Woźniak, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

Średnia cen RC dla RMF FM w tym okresie wyniesie 21 207 zł za spot 30-sekundowy, dla RMF MAXX będzie to 4 761 zł, a dla RMF Classic tylko 1 994 zł. Już na start, w ramach zakupu pakietowego, klienci otrzymują atrakcyjne rabaty od sumy cen stacji składowych. Do największego pakietu stacji Grupy RMF dołączy dodatkowo Radio Impuls z Puław, zwiększając jego słuchalność w tym regionie.

W najbardziej zasięgowym pakiecie ze stacjami Grupy przy RMF w cenniku pojawi się nowa kwota 25 608 zł, dla RMF MAXX to 23 888 zł, a w przypadku RMF z Klasą 22 517 zł. Grupa RMF oferuje klientom bardzo atrakcyjną politykę handlową z korzystnym poziomem rabatowania i optymalnymi kosztami dotarcia.

W nowym cenniku dopłata „high season”, wprowadzana przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę, będzie obowiązywała przed Walentynkami, w dn. 3-14 lutego i wynosić będzie 3%.

Aktualne cenniki Grupy RMF są zawsze dostępne na www.gruparmf.pl w zakładce „Cenniki”.

 

* Źródło: Radio Track Kantar Polska 01-09.2024, all 15-75

*Według rankingu Media Marketing Polska, kategoria Reklama Radiowa.