Grupa InPost Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt

Od sezonu 2024-2025 InPost będzie sponsorować legendarny, hiszpański klub piłkarski

Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, została nowym Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt – czołowego klubu hiszpańskiej LaLiga. InPost jest także Oficjalnym Partnerem klubu angielskiej Premier League Newcastle United, najliczniejszego wyścigu Tour de France oraz Sponsorem Strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej. Ponadto, InPost w ramach projektu InPost Sport Team sponsoruje polskich olimpijczyków na czele z Natalią Kaczmarek i Wojciechem Nowickim.

Hiszpania jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków Grupy InPost z ponad 8 000 punktów odbioru OOH. W pierwszym kwartale 2024 r. liczba punktów InPost w Hiszpanii wzrosła o 87% rok do roku. Współpraca z Atlético Madryt, który posiada miliony kibiców na terenie całego kraju, pozwoli Grupie wzmocnić lokalną świadomość marki InPost.

Atlético Madryt – klub z ponad stuletnią historią, zagra w tym roku dwunasty sezon z rzędu w Lidze Mistrzów UEFA – to osiągnięcie na miarę najlepszych europejskich drużyn. Atlético Madryt zdobyło 10 różnych trofeów piłkarskich w ciągu ostatnich 12 lat – to demonstracja ambicji zespołu, który nigdy się nie poddaje i opiera swój sukces na wysiłku i wytrwałości. Atletico Madryt to także symbol hiszpańskiej piłki nożnej, grający w najmocniejszej lidze na świecie – LaLiga.

Jestem dumny, że zostaliśmy Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt. Pracowitość, zaangażowanie i determinacja – to nasze cechy wspólne. Rozszerzenie portfolio sponsorskiego Grupy InPost o współpracę z jednym z najlepszych klubów piłkarskich na świecie, potwierdza nasze ambicje dalszego rozwoju i ekspansji. Wierzę, że dzięki temu sojuszowi kolejne miliony hiszpańskich fanów piłki nożnej zakochają się w dostawach InPost – mówi Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost.

Ta umowa to kolejny krok w realizacji przemyślanej strategii sponsoringowej, mającej na celu zwiększanie świadomości marki i rozwój biznesu na rynkach europejskich. Jako międzynarodowa firma z polskimi korzeniami jesteśmy dumni, że taki klub jak Atletico dołącza do sportowych partnerów Grupy InPost, obok Tour de France i Newcastle United – dodaje Marek Szkolnikowski, Dyrektor ds. sponsoringu sportowego Grupy InPost.

– Cieszymy się, że możemy powitać Grupę InPost w naszej sportowej rodzinie. Jeśli jest jedna rzecz, która nas charakteryzuje – to jest to fakt, że potrafimy iść pod prąd, aby spełniać nasze marzenia – jesteśmy prawdziwymi fighterami. Wierzymy, że InPost jest idealnym partnerem, który będzie nam towarzyszył w nadchodzących sezonach, gdy będziemy walczyć o pozostanie na szczycie i o zdobywanie kolejnych tytułów, robiąc to inaczej niż pozostali – z pokorą, profesjonalizmem i nieustanną pracą – komentuje Óscar Mayo, COO Atlético Madrid.

Umowa sponsorska przewiduje, że InPost będzie obecny ze swoimi maszynami Paczkomat® na legendarnym stadionie Civitas Metropolitano. Reklamy marki będą emitowane podczas meczów zarówno na boisku na bandach LED, jak i poza nim podczas rozgrywek LaLiga, a także będą widoczne w strefie kibica pod stadionem. Ponadto, InPost stanie się oficjalnym dostawcą dla sklepu Atletico – fani będą mogli odbierać swoje zakupy, w tym koszulki na nowy sezon z sieci maszyn Paczkomat® i punktów PUDO. Użytkownicy uzyskają też dostęp do specjalnych promocji, aby spotkać swoich ulubionych graczy czy uczestniczyć w ekskluzywnych wydarzeniach.

W ramach umowy i zaangażowania obu firm w zrównoważony rozwój, InPost i Atlético Madryt utworzą Radę Zrównoważonego Rozwoju. Rada stworzy wspólną strategię w celu osiągnięcia najlepszych praktyk skoncentrowanych na zrównoważonym rozwoju. To działanie spójne ze strategią ESG dla Grupy InPost.

O InPost

InPost (AEX: INPST) to lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat® pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych oraz gwarancją szybkości i wygody.

Grupa InPost na koniec Q1 2024 roku dysponowała blisko 70 000 punktów out-of-home, w tym ponad 37 tysięcy nowoczesnych urządzeń Paczkomat® i ponad 31 tysięcy punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100,000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 2023 roku firma obsłużyła 892 milionów przesyłek.

Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia Dekarbonizacji Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej. InPost, jako jeden z pierwszych na polskim rynku, przystąpił do inicjatywy SBTi – do 2040 roku zamierza osiągnąć pełną neutralność klimatyczną.

Więcej informacji na: www.inpost.pl