Agencja reklamowa Great Minds, wchodząca w skład Garden of Words Group odpowiada za strategię i realizację kampanii digitalowej promującej nowe pieczywo kanapkowe Sandwini marki Schulstad. Celem działań jest zwiększenie świadomości produktu i zaprezentowanie jego wszechstronności w codziennym wykorzystaniu.
W ramach działań agencja realizuje kompleksową współpracę z marką, obejmującą kreatywną produkcję treści i kampanię z influencerami, aby dotrzeć do szerokiego kręgu odbiorców. Na Instagramie odświeżono estetykę komunikacji, opracowując nowy styl treści wizualnych i językowych, który podkreślał różnorodne sposoby wykorzystania pieczywa. Dzięki temu użytkownicy zostali zainspirowani do eksperymentowania z produktami w codziennym życiu, a marka przyciągnęła ich uwagę.

„Chcieliśmy, by Sandwini wyróżniało się na półce, ale także w komunikacji. Zdecydowaliśmy się na formaty, które angażują i pobudzają kreatywność odbiorców, zachęcając ich do „rozgryzienia dnia po swojemu” – mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.
W ramach działań w mediach społecznościowych agencja nawiązała współpracę z influencerami i content creatorami, co pozwoliło dotrzeć do nowych grup odbiorców i zaprezentować produkt jako inspirację do codziennych posiłków. Następnie, przeprowadzono działania płatne w kanałach Meta Ads (Facebook, Instagram, Messenger), które zostały zoptymalizowane, aby maksymalizować zasięg i efektywność kampanii.
Za realizację projektu po stronie Great Minds odpowiada zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w digital marketingu: Aleksandra Wojnicka – Digital Director, Katarzyna Leszkiewicz – Senior Digital Manager i Kamila Dębniak-Krzyczkowska – Senior Digital Account Manager.
***
Garden Of Words Group to niezależna grupa trzech agencji:
- Garden Of Words – agencja PR, która oferuje kompleksową komunikację, projekty z zakresu CSR, komunikacji ESG oraz kampanie skierowane do kobiet.
- Great Minds – agencja reklamowa, specjalizująca się w strategii, kreatywnych rozwiązaniach oraz działaniach full service: w digital & social media, ATL, BTL.
- Fresh Think – agencja doradztwa strategicznego, wspierająca firmy i korporacje w zakresie PR korporacyjnego, kryzysów, współpracy B2B oraz employer brandingu.
Zespół liczy ponad 60 ekspertów, a zrealizowane projekty zostały nagrodzone w ponad 60 krajowych i międzynarodowych konkursach branżowych. Doświadczenie sięgające 18 lat pozwala dostarczać rezultaty łącząc efektywność z efektywnością. Sieć Grupy stanowi integracja kompetencji: strategii, kreacji, digitalu, PR, ESG, CSR i eventów. Dzięki współpracy między agencjami powstają kampanie, które zapadają w pamięć i budują silną obecność klientów na rynku.
