Galeria Północna podsumowuje 2024 rok

Mimo ogromnego nasycenia rynku warszawskiego, w ubiegłym roku Galerię Północną odwiedziło niemal 7,5 mln klientów. W obiekcie przeprowadzono ponad 80 wydarzeń, w tym wspierających lokalną społeczność oraz generujących obroty najemców. Nowe umowy najmu i przedłużenia kontraktów objęły powierzchnię prawie 17 tys. mkw.

 

Wśród nowych najemców, którzy pojawili się w 2024 r., warto wymienić międzynarodową sieć z upominkami i akcesoriami do wnętrz Nanu-Nana, Fonmix i Techno Case, którzy wzmocnili segment elektroniki, drogeryjną Starą Mydlarnię, Jysk z coraz szerszą ofertą dla domu oraz Tchibo. Z kolei Sephora, w ramach przedłużenia umowy, zdecydowała się na powiększenie salonu i wprowadzenie do Galerii Północnej najnowszego konceptu handlowego, a sieć Dealz postanowiła relokować swój sklep na większy metraż. Ważne przedłużenia umów obejmują  takie marki, jak: H&M, Zdrofit, RTV Euro AGD, Egurrola Dance Studio, New Yorker, Mango, Medicine, Kappahl, Douglas czy Hebe.

Stale pracujemy nad rozwojem naszej oferty – mówi Julita Kubalska, Head of Retail Leasing GTC SA. – Galeria Północna jest chętnie wybierana przez renomowanych najemców i odwiedzana przez coraz liczniejszych sąsiadów, a my na podstawie analiz preferencji i oczekiwań naszych klientów staramy się wzbogacać naszą ofertę tak, aby była atrakcyjna zarówno pod względem wyboru, jak i rynkowych trendów – dodaje.

W planowaniu wydarzeń zarządca Galerii Północnej koncentruje się przede wszystkim na koncepcjach inicjatyw lokalnych, kulturalnych i ekologicznych, a także projektach wspierających sprzedaż i obroty najemców.

Dużym zainteresowaniem cieszył się w ubiegłym roku cykl wakacyjny, obejmujący przedstawienia teatralne dla dzieci, kameralne koncerty czy zajęcia z jogi. Kalendarz letnich aktywności został pomyślany tak, aby każda grupa klientów znalazła w nim coś godnego zainteresowania i udziału.

Z projektów eventowych, przeprowadzonych w 2024 roku, warto wymienić także Black Maze 3, czyli atrakcję halloweenową, powiązaną ze światem kultowych horrorów, takich jak „The Ring”, „Lśnienie” czy „Teksańska masakra piłą mechaniczną”.

Nie zabrakło również działań prosprzedażowych, proekologicznych i prozdrowotnych. Szczególnym zainteresowaniem odwiedzających Galerię Północną cieszyły się cyklicznie odbywające się tzw. wyprzedaże garażowe, organizowane w centrum już od trzech lat. Ponadto w okresie przedświątecznym przeprowadzono cykl animacji: spotkania ze św. Mikołajem, gra terenowa, parady i telefon do Mikołaja.

Bartek Dębkowski / Kreatyw! Media

Planując wydarzenia podążamy za kalendarzem handlowym i fluktuacją zakupową – podkreśla Marek Ciszewski, dyrektor Galerii Północnej. – Dodatkowo chcemy wspierać lokalną społeczność, odpowiadać na jej potrzeby, a także budować prospołeczne, zaangażowane postawy. Zasadniczym celem naszych działań pozostaje jednak generowanie obrotów u najemców podsumowuje Marek Ciszewski.

***

Galeria Północna to nowoczesna, rodzinna galeria handlowa w północnej części Warszawy, pierwsza czwartej generacji w tej części miasta. Mający 64,8 tys. m kw. obiekt stworzony został z myślą o osobach uwielbiających zakupy, ale także aktywną formę spędzania czasu wolnego. Na ofertę galerii, obejmującą aż 15 segmentów, składa się dziś niemal 200 najemców. Wśród najemców Północnej wypełniają tak znane marki jak m.in.: H&M, Reserved, Sinsay, Mango, Kappahl, TK Maxx, HalfPrice, Tatuum, New Yorker, Vistula, CCC, Deichmann, MODIVO x eobuwie.pl, 4F, Puma, Intersport, Martes Sport, Wittchen, Tous, W.KRUK, Apart, Yes, Douglas, Rossmann, Sephora, Inglot, Empik, RTV Euro AGD, iSpot, Media Expert, Sony Center, home&you i Homla. Operatorem spożywczym galerii jest natomiast Carrefour. W centrum mieści się także fitness klub Zdrofit, 11-salowe kino Cinema City, a także 17 lokali gastronomicznych, które można znaleźć przy komfortowej strefie food court, w strefach relaksu na dachu, ale także przy alejach handlowych.  Galeria Północna to centrum handlowe w stolicy posiadające największy  ogród na dachu, w którym można znaleźć m.in. unikalną w skali światowej tężnię solankową, ogromne murale, w tym 3D i place zabaw dla dzieci. W obiekcie można podziwiać także światowej klasy sztukę –  w centralnym punkcie galerii wznosi się najwyższa w Polsce, 22-metrowa rzeźba ze stali nierdzewnej „Wir” autorstwa Oskara Zięty. To także pierwszy obiekt w Warszawie zaprojektowany z tak dużą troską o środowisko, co potwierdza certyfikat LEED (Leadership in Energy & Environmental Design).


Grupa GTC
 jest wiodącym inwestorem i deweloperem działającym na rynku nieruchomości, koncentrującym się na Polsce i stolicach krajów Europy Środkowo-Wschodniej. W ciągu 30 lat działalności, GTC wybudował w Europie Środkowo-Wschodniej 82 nowoczesnych obiektów biurowych i handlowych o wysokim standardzie, o łącznej powierzchni 1,4 mln m kw. Obecnie GTC aktywnie zarządza portfelem nieruchomości komercyjnych, na który składa się 45 budynków komercyjnych oferujących ok. 745 tys. m kw. powierzchni biurowej i handlowej do wynajęcia w Polsce, Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa zakupiła portfel nieruchomości mieszkaniowych w Niemczech w Kaiserslautern, Helmstedt i Heidenheim  obejmujący niemal 5 200 lokali mieszkaniowych. Dodatkowo Grupa GTC realizuje 500 tys. mkw. powierzchni komercyjnej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których ponad 55 tys. m kw. są w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu.

***