Agencja doradztwa strategicznego Fresh Think, działająca w ramach Garden of Words Group, nawiązała współpracę z siecią Kaufland, jednym z liderów na polskim rynku detalicznym. Kaufland, będący pionierem w zakresie innowacyjnych rozwiązań handlowych oraz odpowiedzialności społecznej, powierzył Fresh Think obsługę komunikacyjną oraz działania PR w obszarze CSR.
W ramach współpracy agencja Fresh Think odpowiedzialna będzie za szereg działań związanych z budowaniem pozytywnego wizerunku Kaufland w mediach, w tym zarządzanie Biurem Prasowym oraz budowanie trwałych relacji z dziennikarzami, przedstawicielami mediów i organizacjami branżowymi. Agencja będzie również odpowiedzialna za monitorowanie branży detalicznej, analizę konkurencji oraz rekomendowanie działań, które pomogą wyróżnić Kaufland na tle innych sieci handlowych.

„Decyzja o nawiązaniu współpracy z Fresh Think była dla nas naturalnym wyborem – to doświadczony i zaufany partner, który doskonale rozumie wyzwania współczesnej komunikacji i specyfikę branży retail. Wierzymy, że wspólnie z zespołem Fresh Think stworzymy wiele wartościowych projektów, które wzmocnią wizerunek naszej marki i będą realnym wsparciem w realizacji celów z obszaru zrównoważonego rozwoju oraz komunikacji korporacyjnej. Jesteśmy przekonani, że to początek owocnej i długofalowej współpracy.”
— Katarzyna Łosińska-Burdzy, dyrektor pionu Corporate Affairs, Kaufland Polska
„W tym roku mocno stawiamy na rozwój Fresh Think i usług z zakresu doradztwa strategicznego, dlatego szczególnie cieszy nas nawiązanie współpracy z marką o tak silnej pozycji jak Kaufland. To dla nas dowód, że doświadczenie naszego zespołu korporacyjnego, w połączeniu ze wsparciem kreacji Great Minds, stanowi realną wartość dla klientów. Kaufland dołącza do grona marek, które w ostatnich miesiącach zaufały nam w obszarze komunikacji korporacyjnej, a to kolejny ważny krok w umacnianiu naszej pozycji na rynku.” – mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.
Za działania PR związane z marką Kaufland odpowiada zespół Corporate & Public Affairs kierowany przez Rafała Bednarka, projekt prowadzi Senior Account Manager Jakub Mazur.
Garden of Words Group to grupa komunikacyjna z 18-letnim doświadczeniem na rynku, specjalizująca się w zintegrowanej komunikacji. W skład grupy wchodzą agencje: Great Minds, Garden of Words, Fresh Think.
***
Garden Of Words Group to niezależna grupa trzech agencji:
Garden of Words – agencja PR, która oferuje kompleksową komunikację, projekty z zakresu CSR, komunikacji ESG oraz kampanie skierowane do kobiet.
Great Minds – agencja reklamowa, specjalizująca się w strategii, kreatywnych rozwiązaniach oraz działaniach full service: w digital & social media, ATL, BTL.
Fresh Think – agencja doradztwa strategicznego, wspierająca firmy i korporacje w zakresie PR korporacyjnego, kryzysów, współpracy B2B oraz employer brandingu.
Zespół liczy ponad 60 ekspertów, a zrealizowane projekty zostały nagrodzone w ponad 60 krajowych i międzynarodowych konkursach branżowych. Doświadczenie, sięgające 18 lat, pozwala dostarczać rezultaty łączące efektywność z efektownością. Siłę Grupy stanowi integracja kompetencji: strategii, kreacji, digitalu, PR, ESG, CSR i eventów. Dzięki współpracy między agencjami powstają kampanie, które zapadają w pamięć i budują silną obecność klientów na rynku.
