Ponad 33 000 osób wzięło udział w konkursie „Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie”, w którym klienci sieci mogli wygrać vouchery na zakupy o wartości nawet do 10 000 złotych oraz stylowe samochody. 30 listopada we Wrocławiu odbyło się uroczyste przekazanie nowoczesnych i ekonomicznych Fiatów 500 Hybrid sześciu zwycięzcom, którzy w najbardziej kreatywny sposób wykonali konkursowe zadanie. Akcja skierowana była do klientów i pracowników, którym firma chciała w ten sposób odwdzięczyć się za lojalność i wybór sieci Kaufland jako miejsca codziennych zakupów.
Zwycięzcy konkursu to stali klienci Kaufland, pochodzący zarówno z większych miast, jak i małych miasteczek w całej Polsce. Ich odpowiedzi konkursowe okazały się najbardziej kreatywne i zaskakujące dla członków jury oceniających nadesłane zgłoszenia. Organizatorzy dołożyli wszelkich starań, aby zapewnić zwycięzcom prawdziwą fetę i uczynić z odbioru konkursowych nagród wyjątkowe święto. Przekazanie aut odbyło się w salonie Fiata przy ul. Karkonoskiej we Wrocławiu. W spotkaniu wzięli udział: Ewelina Jarosińska – członkini zarządu w Kaufland Polska, Bogdan Żak – prezes w ADF Auto Sp. z o.o. oraz Agnieszka Głowacka – dyrektor Działu Kampanii Marketingowych w Kaufland Polska. Po krótkich przemówieniach przypominających pokrótce ideę konkursu oraz prezentujących obie firmy, nastąpił główny punkt uroczystości: przekazanie zwycięzcom kluczyków do aut, a następnie samych Fiatów 500 Hybrid.
W swoim przemówieniu Ewelina Jarosińska, członkini zarządu w Kaufland Polska, podkreślała, że firma nieustannie dąży do tego, aby dostarczać klientom jak najwięcej okazji do oszczędności.
Nazwa konkursu będącego elementem dłuższej kampanii w oczywisty sposób nawiązuje do obietnicy, którą jako marka składamy naszym klientom. Chcemy niezmiennie oferować im szeroki asortyment produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach, ale także dostarczać szereg narzędzi umożliwiających ograniczenie wydatków podczas zakupów – mówiła Ewelina Jarosińska. – W czasie kampanii „Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie” wspierał nas w tym jej główny bohater – niezawodny Kapitan Złotówka. Zapewniam, że priorytety naszej sieci nie ulegną zmianie, a potrzeby naszych klientów pozostaną na szczycie tej listy.
Członkini zarządu doceniła również, że uczestnicy wykazali się nie lada kreatywnością, opracowując ujmujące i niebanalne zgłoszenia-rymowanki. Formuła konkursu zakładała wyróżnienie najbardziej kreatywnych wierszyków, esejów czy też filmów. Zasady były bardzo proste – wystarczyło zrobić zakupy za minimum 100 złotych, zachować paragon, zarejestrować swoje zgłoszenie na dedykowanej stronie i w kreatywny sposób odpowiedzieć na jedno z 6 pytań konkursowych – inne w każdym etapie. Uczestnicy musieli zmierzyć się z takimi pytaniami jak:
- Jak ma na imię żona Kapitana Złotówki oraz jaka jest jej supermoc w Kauflandzie?
- Jaka jest lub byłaby Twoja wymarzona promocja w Kauflandzie?
- Który market Kaufland jest Twoim ulubionym marketem i dlaczego?
- Jaki jest Twój ulubiony dział w Kauflandzie, który powinien odwiedzić Kapitan Złotówka i dlaczego?
- Jaka jest Twoja ulubiona spożywcza marka własna Kauflandu (K-Classic, K-Favourites, K-Bio, K-take it veggie, K-Free, Crazy Wolf, K- Stąd Takie Dobre, K-Stoisko Mięsne, K-to go) i dlaczego?
- Jaki był najlepszy „gratis”, który otrzymałeś w swoim życiu? Opisz nam dlaczego.
Angażująca forma przyciągnęła szerokie grono klientów i zapewniła całej akcji niekwestionowany sukces.
INFORMACJA O KAUFLAND
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 243 markety i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.