Enfinitec, spółka Grupy Acer zajmująca się obsługą posprzedażową, działa już w ośmiu krajach w Europie

Acer z dumą informuje o stworzeniu nowej spółki zależnej, Enfinitec B.V., której zadaniem jest świadczenie najwyższej jakości usług posprzedażowych dla szerokiej gamy urządzeń elektronicznych. Enfinitec działa już w pełni w ośmiu krajach, rozszerzając swoje portfolio poza produkty Acer i obsługując różnorodne marki z sektora technologicznego.

Przez lata firma Acer konsekwentnie inwestowała w centra obsługi klienta i centra naprawcze, zapewniając najwyższą jakość produktów takich, jak komputery PC, laptopy, monitory i projektory. Dążenie firmy do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w procesie automatyzacji zakładów, w których wdrażane są rygorystyczne i bezpieczne procesy, inspirowane sektorem motoryzacyjnym. Dzięki ustandaryzowanym procedurom, certyfikatom ISO oraz licznym nagrodom, usługi posprzedażowe firmy Acer stały się wzorcem w branży IT.

Wykorzystując ten sukces, w 2014 roku firma Acer utworzyła spółkę SERTEC360, oferującą naprawy różnych produktów, rozszerzając zakres usług poza obszar IT. Dostrzegając potencjał posprzedażowej obsługi firm zewnętrznych, Acer poszedł następnie krok dalej i podjął decyzję o utworzeniu odrębnego podmiotu zależnego Enfinitec.

W opinii Emmanuela Fromonta, prezesa Acer EMEA, Enfinitec doskonale ilustruje misję na rzecz bardziej zrównoważonego i odpowiedzialnego świata poprzez wydłużanie cyklu życia produktów lub nadawanie im drugiego życia.

Firma Acer jest zaangażowana w zrównoważony rozwój poprzez swoje produkty i usługi

dodaje Emmanuel Fromont

Enfinitec ma stać się siłą wprowadzającą zmiany w sektorze usług posprzedażnych, koncentrując się na zrównoważonym rozwoju i odpowiedzialności.

Grupa Acer zamierza kontynuować rozwój Enfinitec, przekształcając ją w odrębną spółkę zależną, rozszerzając działalność na nowe rynki i obsługując inne sektory poszukujące uznanej wiedzy specjalistycznej w zakresie zrównoważonych usług posprzedażnych

tłumaczy Emmanuel Fromont

Z kolei Tobi Musson, dyrektor generalny Enfinitec, podziela entuzjazm Fromonta, dodając:

Cieszymy się, że Enfinitec startuje dzisiaj. Jest teraz niezależną europejską firmą usługową zatrudniającą ponad tysiąc pracowników w ośmiu lokalizacjach w różnych krajach

Enfinitec, jako spółka zależna, obecnie dostarcza:

  • Centra obsługi klienta obejmujące 22 języki.
  • Osiem punktów naprawczych w całej strefie EMEA, oferujących naprawy wewnętrzne dla firm i klientów końcowych. Centra posiadają certyfikaty ISO 9001-2015 i 14001.
  • Zakład logistyki części zamiennych we Wrocławiu, strategicznie zlokalizowany dla jednego z najszybszych w Europie łańcuchów dostaw części zamiennych i usług renowacyjnych.
  • Dostosowane do indywidualnych potrzeb jakość usług i modele zarządzania odpadami (odzyskiwanie, monitorowanie i recykling).
  • Proces biznesowy online na platformie Oracle Cloud, zintegrowany z różnymi aplikacjami i zgodny z RODO UE.

Enfinitec zapewnia, że dołoży wszelkich starań, aby utrzymać doskonałą jakość usług, której oczekują klienci Acer.