Już po raz kolejny Drutex organizuje Jarmark Bożonarodzeniowy na bytowskim rynku. Będzie mnóstwo atrakcji w niepowtarzalnej aurze Świąt, a całość uświetni koncert kolęd i pastorałek z udziałem Macieja Miecznikowskiego.

Spotkania pn. Magiczne Święta z Drutex-em są już tradycją. W tym roku potrwają od 8 do 14 grudnia. W tym czasie Rynek w Bytowie zmieni się nie do poznania, nabierając świątecznego klimatu. Pojawią się liczne stoiska z ozdobami świątecznymi, świecami, tradycyjnymi potrawami i innymi unikalnymi produktami.
Wśród wielu atrakcji zaplanowano m.in. szopkę świąteczną z żywymi zwierzętami, świąteczną ciuchcią, gwiazdkowe koło widokowe oraz karuzelę wenecką. Dla najmłodszych będą też liczne konkursy i zabawy z elfami.

Na corocznych spotkaniach Bożonarodzeniowych organizowanych przez Drutex nie może zabraknąć świątecznego grania i śpiewania. W tym roku zadbają o to Górale z Nowego Targu, czyli zespół Hyrni, występując w koncercie pn. Gwiazdka z Zespołem Góralskim. Zwieńczeniem całości będzie występ Macieja Miecznikowskiego. Wokalista wykona najpiękniejsze kolędy i pastorałki.

Magiczne Święta z DRUTEX-em już na stałe wpisały się w cykl najpiękniejszych spotkań przedświątecznych. Corocznie cieszą się dużym zainteresowaniem mieszkańców Bytowa, ale także licznych turystów przyjeżdżających specjalnie na to wydarzenie.
***
Drutex cztery dekady temu założył Leszek Gierszewski, który wciąż kieruje firmą, konsekwentnie ją rozwijając. Aktualnie firma zatrudnia ponad 3800 pracowników. Dysponuje łączną powierzchnią produkcyjną wynoszącą 118.000 m2, co pozwala produkować nawet do 7000 okien dziennie. Wszystkie produkty powstają na miejscu od A do Z, na indywidualne zamówienie dla konkretnego Klienta. W swojej stale rozbudowywanej ofercie Drutex ma okna i drzwi PVC, aluminiowe i drewniane, bramy garażowe oraz żaluzje i rolety fasadowe, a także fasady czy ogrody zimowe. Produkty spółki są sprzedawane w 4000 punktów dilerskich, w ponad 40 krajach na całym świecie. W międzynarodowej ekspansji ważną rolę odgrywa zaangażowanie w marketing sportowy, często w pionierskie projekty w swojej branży. W tym roku Drutex połączył siły z klubem FC Bayern, zostając oficjalnym partnerem piłkarskiego giganta z Monachium. Wcześniej był oficjalnym partnerem Interu Mediolan, innego championa piłkarskiego.
