DRUTEX, jeden z liderów europejskiego rynku stolarki okienno-drzwiowej, po raz pierwszy został partnerem i sponsorem 2. Tour de Pologne Women. Kolarstwo kobiet w ostatnich latach rozwija się bardzo dynamicznie, a polskie zawodniczki, z Katarzyną Niewiadomą na czele, należą do europejskiej i światowej czołówki.
DRUTEX będzie Partnerem i Oficjalnym Partnerem Logistycznym 2. Tour de Pologne Women. Najlepsze kolarki będą ścigać się w dniach 28-30 czerwca, w województwie lubelskim. Rywalizować będą na trzech etapach. Pierwszy odbędzie się w samym Lublinie, a kolejne dwa to: Krasnystaw-Kraśnik oraz Arche Nałęczów-Kazimierz Dolny.
Pierwszy Tour de Pologne Women odbył się w 2016 roku. Od tego czasu kolarstwo kobiet dynamicznie się rozwinęło.
– Nie ma dziś bardziej dynamicznie rozwijającej się dyscypliny sportu, niż kolarstwo kobiet. Z takimi partnerami, jak DRUTEX chcemy stworzyć wielkie wydarzenie, które stanie się kolejną wizytówką naszego kraju na świecie. Cieszę się, że DRUTEX tak dobrze rozumie szanse, jakie daje promocja przez sport, bo nasza współpraca układa się znakomicie – podkreśla Czesław Lang, organizator Tour de Pologne. – Jestem przekonany, że Tour de Pologne Women wszyscy będą oglądali z zapartym tchem. Tym bardziej że nasze kolarki, z Katarzyną Niewiadomą na czele, spisują się w ostatnich latach rewelacyjnie – dodaje.
W tym roku DRUTEX będzie też już tradycyjnie Oficjalnym Sponsorem, Oficjalnym Sponsorem Klasyfikacji „Zwycięzca Etapu” oraz Oficjalnym Partnerem Logistycznym 81. Tour de Pologne. To jeden z najważniejszych etapowych wyścigów kolarskich na świecie, należący do cyklu UCI World Tour, czyli kolarskiej ligi mistrzów, a zarazem będący jedną z najbardziej prestiżowych międzynarodowych imprez sportowych w Polsce. Biorą w nim udział kolarze najlepszych grup świata, a relacje śledzą miliony osób na całym świecie. W tym roku TdP odbędzie się w dniach 12-18 sierpnia.
DRUTEX w tym roku był po raz kolejny partnerem i sponsorem tegorocznego ORLEN Wyścigu Narodów, w którym na drogach Czech, Słowacji i Polski rywalizowali najlepsi młodzi (do 23 roku życia) kolarze świata. Wygrał Francuz Mathys Rondel, a najlepszy z Polaków był Filip Gruszczyński, który uplasował się na 12. pozycji w klasyfikacji generalnej.
DRUTEX wspiera polskie kolarstwo, nie tylko współpracując z Lang Team, ale także sponsorując klub Baszta Bytów, w której swoją karierę sportową zaczynali m.in. Czesław Lang czy jeden z najlepszych obecnie polskich kolarzy – Kamil Małecki.
– Wspieramy kolarstwo, bo sportowe wartości, w tym fair play, od zawsze są nam bardzo bliskie. Zaczęło się od Tour de Pologne, ponieważ to jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych w Polsce, marka – podobnie jak nasza – rozpoznawalna na całym świecie. Nasze produkty trafiają dziś do kilkudziesięciu krajów na świecie, nawet tak odległych jak Nowa Zelandia czy Australia. Wsparcie Tour de Pologne Women to kolejny etap tej współpracy. Liczymy, że równie udany – mówi Paweł Grzonka, dyrektor marketingu DRUTEX. – Zapewniamy podczas tych wyścigów między innymi logistykę. Szybkość działania zawsze była i jest naszą mocną stroną. Pojazdy DRUTEX cały czas krążą po Europie, dostarczając Klientom okna, drzwi i rolety, pokonując przy tym miliony kilometrów. Doświadczona załoga, sprawna organizacja i nowoczesna flota transportowa pozwalają na oferowanie klientom nawet 7-dniowych terminów realizacji zamówień wraz z dostawą w całej Europie – dodaje.
Nie tylko kolarstwo
DRUTEX to partner i sponsor wielu imprez sportowych, kulturalnych i naukowych. Od kilku lat angażuje się w Tour de Pologne, ale kolarstwo to nie wszystko. DRUTEX jest także sponsorem transmisji telewizyjnych meczów reprezentacji Polski w piłce nożnej. Angażuje się także we wsparcie żużla. Od lat jest sponsorem zawodów Golden Boy Trophy, w którym startują najmłodsi adepci czarnego sportu z kilku europejskich krajów. DRUTEX wspiera także Motor Lublin, czyli aktualnego mistrza Polski, w barwach którego jeździ Bartosz Zmarzlik – wielokrotny mistrz świata.
***
O firmie DRUTEX
DRUTEX to polska firma z blisko 40-letnią historią, stworzona od podstaw przez Leszka Gierszewskiego. Obecnie to już marka o zasięgu globalnym, której produkty trafiają do ponad 40 krajów świata na wszystkich kontynentach. Każde okno, drzwi czy fasada powstają od podstaw, zawsze na indywidualne zamówienie. Czas ich realizacji należy do jednych z najkrótszych na europejskim rynku. DRUTEX w swojej – stale rozbudowywanej – ofercie ma okna i drzwi PVC, aluminiowe i drewniane oraz żaluzje i rolety fasadowe, a także fasady czy ogrody zimowe.