Kia Polska zaprasza na wyjątkowe Dni Otwarte, które odbędą się w dniach od 9 do 14 czerwca w autoryzowanych salonach marki w całej Polsce. W ramach promocji Dni Otwartych wystartowała kampania, której celem jest zapoznanie z modelami samochodów Kia oraz zachęta do skorzystania ze specjalnych ofert czy jazd testowych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
W ramach Dni Otwartych na miejscu dostępne będą popularne modele, takie jak miejski crossover Kia XCeed oraz wszechstronny SUV Kia Sportage, który od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem kierowców w Polsce. Działania promocyjne wspierane są mediowo offline (radio) i online (display, video, mailingi i programmatic). Za kreację odpowiada Interactive Partners, a media zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Linki do spotów na YT:
Sportage:
XCeed:
Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz innowacyjne rozwiązania marketingowe i technologiczne z obszaru data-driven, AI, e-commerce i performance. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas Market (kompleksowe usługi e-commerce i performance), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Havas Play (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI) i LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.