Dni Okazji w salonach Kia – tylko do 20 września!

Kia Polska zaprasza na wyjątkowe Dni Okazji, które odbędą się w dniach od 12 do 20 września w autoryzowanych salonach marki w całej Polsce. To doskonała okazja, by poznać oba modele Kia Sportage, skorzystać z atrakcyjnego finansowania, rabatów i odbyć jazdy testowe.

W ramach Dni Otwartych na miejscu dostępne będą popularne modele z rocznika produkcji 2025, takie jak wszechstronny SUV Kia Sportage, który od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem kierowców w Polsce, również w nowej wersji po liftingu.  Działania promocyjne wspierane są mediowo, zarówno offline (radio), jak i online (display direct oraz mailingi). Za kreację odpowiada Interactive Partners, a media zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Więcej informacji o dostępnych modelach podczas Dni Okazji, na stronie: https://www.kia.com/pl/sprzedaz/promocje/oferta/2025/

Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Play (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI) i LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.