„We are #techwizards” – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowo- rekrutacyjna Digital Hub Warsaw w Bayerze, firmy zatrudniającej ekspertów z branży IT, którzy specjalizują się w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań dla medycyny, farmacji i rolnictwa. Zaangażowanie realnych pracowników do kampanii, niecodzienny pomysł na zdjęcia i różnorodność – to główna oś komunikacji, która ma sprawić, że odbiorca od razu znajdzie się w świecie digitalowych specjalistów i poczuje nowatorski charakter firmy.
Celem kampanii jest wzmocnienie prowadzonych rekrutacji na stanowiska specjalistyczne t.j Software Engineers, Data Scientists czy MLOps Engineers. Działania mają także zbudować wizerunek firmy, której działalność skupia się na obszarach nauk Life Sciences, jakimi są ochrona zdrowia i produkcja żywności oraz atrakcyjnego pracodawcy rozwijającego potencjał swoich pracowników.
– Nasz zespół to eksperci, którzy oprócz wiedzy wyróżniają się także nietuzinkowym podejściem do problemów i realizacji zadań. Kwestionują utarte prawdy, szukają niesztampowych dróg, wybierając bardzo często innowacyjne rozwiązania. To prawdziwi digitalowi specjaliści, którzy znajdą sposoby, aby stawić czoła wyzwaniom, nawet jeśli z pozoru wydają się bardzo złożone i trudne – mówi Bogusław Tobiasz, dyrektor Digital Hub Warsaw firmy Bayer.
Bohaterowie nowej kampanii to #techwizards, czyli sześciu pracowników, którzy na co dzień pracują w Digital Hub Warsaw w Bayerze i zajmują się wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań, dzięki czemu mają wpływ na przyszłość w obszarze Life Science. To oni dzielą się z odbiorcą swoją pasją do technologii, doświadczeniami i opowiadają czym zajmują się na co dzień. Dzięki temu osoba zainteresowana podjęciem pracy w DHub Warsaw ma możliwość zasięgnięcia wiedzy na temat firmy i obowiązków na danym stanowisku w nietypowy, interesujący sposób.
Jak? To proste. Odpowiedzią są przygotowane portrety bohaterów, które dzięki specjalnym kodom QR przenoszą odbiorcę do krótkich wywiadów wideo, w których znajdzie odpowiedzi na swoje pytania. Ten nowoczesny sposób komunikacji z pewnością trafi do odbiorców zainteresowanych technologią. Ale to nie wszystko. Podczas sesji zdjęciowej przeprowadzonej w biurze Digital Hub Warsaw powstało główne zdjęcie, które razem z odpowiednimi strojami digitalowych specjalistów i wymyślonymi przez nich gadżetami technologicznym przyszłości, które mogłyby zrewolucjonizować pracę wszystkich ekspertów IT, wzmacnia wizerunek firmy.
– Nowoczesność, innowacyjność i różnorodność to cechy, które doskonale opisują Digital Hub Warsaw. Ludzie, którzy u nas pracują to najlepsi eksperci, pasjonujący się technologią i podążający za nowymi trendami. Wkładają całe serce w tworzenie rozwiązań wpływających na poprawę życia innych i właśnie dlatego to oni zostali bohaterami kampanii. Do udziału zgłosiło się bardzo wielu pracowników, którzy chcieli reprezentować naszą firmę. Finalnie w spotach przedstawiamy osoby, które pokazują różnorodność i nasz szeroki zakres działań – zajmują różne stanowiska, są różnej narodowości i płci, pracują w różnych obszarach – mówi Beata Konieczna, Brand Manager & Talent Marketing Leader w Digital Hub Warsaw.
Komunikacja będzie prowadzona za pośrednictwem wielkoformatowych nośników OOH – w tym murali, na citylightach w Warszawie oraz kanałów digitalowych, w tym social media. Pod adresem www.techwizards.com.pl powstał również nowy landing page, gdzie potencjalni kandydaci będą mogli zapoznać się ze wszystkimi historiami oraz wysłać swoje CV.
Digital Hub Warsaw, to część globalnej firmy Bayer. Jest odpowiedzialny za inicjowanie i wdrażanie rozwiązań digitalowych, które przyczynią się do rozwoju trzech głównych dywizji – Crop Science (sektor rolniczy), Pharmaceuticals (sektor farmakologiczny) i Consumer Health (sektor zdrowia publicznego). Jest ważną, integralną częścią globalnej organizacji, która skupia się na przyspieszeniu transformacji cyfrowej w Bayer. Pracują tu zarówno eksperci z Polski, jak i z zagranicy, m.in.: inżynierowie oprogramowania i danych, analitycy, profesjonaliści w dziedzinach machine learning, artificial intelligence, inżynierii rozwiązań chmurowych i wielu innych. Firma ściśle współpracuje z pozostałymi centrami IT firmy Bayer w Niemczech, USA i innych krajach. Dzięki temu ma stały dostęp do najnowszych technologii, dobrych praktyk i wypracowanych rozwiązań, które mogą przyspieszyć pracę nad przełomowymi rozwiązaniami.
Za realizację kampanii employer brandingu i zakup mediów odpowiadają spółki z grupy Cape Morris: agencja kreatywno-strategiczna Cape Morris oraz dom mediowy Reframed. Działania będą prowadzone od maja do końca lipca tego roku.
O firmie Bayer
Firma Bayer to międzynarodowe przedsiębiorstwo, którego działalność skupia się na obszarach nauk Life Sciences, jakimi są ochrona zdrowia i produkcja żywności. Jej produkty i usługi mają na celu przyniesienie korzyści ludziom i planecie poprzez wspieranie wysiłków zmierzających do przezwyciężenia głównych wyzwań związanych z rosnącą i starzejącą się populacją globalną. Bayer angażuje się w zrównoważony rozwój i wywieranie pozytywnego wpływu poprzez swoją działalność. Jednocześnie Grupa dąży do poprawy rentowności i tworzenia wartości poprzez innowacje i wzrost. Marka Bayer oznacza zaufanie, niezawodność i jakość na całym świecie. W roku podatkowym 2021 Grupa zatrudniała około 100 000 osób, a wartość jej sprzedaży wyniosła 44,1 mld euro. Wydatki na badania i rozwój – przed uwzględnieniem pozycji nadzwyczajnych – wyniosły 5,3 mld euro. Więcej informacji na stronie internetowej www.bayer.com.
Oświadczenia dotyczące przyszłości
Niniejszy komunikat prasowy może zawierać oświadczenia dotyczące przyszłości oparte na bieżących założeniach i prognozach kierownictwa firmy Bayer. Istnieje wiele znanych oraz nieznanych rodzajów ryzyka, niewiadomych oraz innych czynników, które mogą prowadzić do znaczących różnic pomiędzy rzeczywiście osiągniętymi w przyszłości wynikami, sytuacją finansową firmy oraz tempem jej rozwoju a przedstawionymi w niniejszym dokumencie szacunkami. Czynniki te obejmują elementy omówione w publicznie dostępnych sprawozdaniach firmy Bayer, które są dostępne na stronie internetowej spółki pod adresem www.bayer.com. Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności za aktualizacje tych stwierdzeń dotyczących przyszłości ani za dostosowanie ich do przyszłych sytuacji lub zdarzeń.