DEICHMANN rusza z jesienną kampanią W Twoim stylu z  Klaudią Halejcio

DEICHMANN tanecznym krokiem wkracza w nowy sezon, a partneruje mu Klaudia Halejcio. Aktorka została twarzą jesiennej kampanii marki, promując kolekcję butów adidas dostępnych wyłącznie w sklepach DEICHMANN. Za koncept i realizację kampanii odpowiada zespól Havas Play (Havas Media Network).

Marka DEICHMANN udowadnia, że koniec wakacji absolutnie nie oznacza końca dobrej zabawy. Na potrzeby kampanii powstały trzy spoty wizerunkowe, w ramach których styl i luz będące cechą rozpoznawczą Klaudii, stają się inspiracją dla napotkanych ludzi. Całość utrzymana jest w klimacie zabawy, tańca i dystansu do otaczającego nas świata, czyli elementów widocznych w mediach społecznościowych samej aktorki.

 

Kampania W Twoim stylu, której koncept opracował zespół Havas Play, to odpowiedź na potrzeby klientów DEICHMANN szukających modnych, ale zarazem uniwersalnych, propozycji na nadchodzący sezon. Marka chce zaistnieć szczególnie w percepcji młodszej grupy odbiorców, stąd postawienie na dynamiczny i mocno social mediowy charakter spotu.

Bardzo się cieszę, że klient obdarzył nas zaufaniem w tym projekcie i poszedł za zaproponowaną przez nas wizją. To nasza wspólna pierwsza realizacja tego typu, efekt cieszy oko i mamy nadzieję, że przełoży się na satysfakcjonujące rezultaty biznesowe – komentuje Miłosz Jacyna, Digital Content Managing Director w Havas Play.

 

Kampania reklamowa ruszyła 12 sierpnia, obejmując social media oraz działania video w TV i internecie. Aktywacje mediowe wspierane będą wizerunkową komunikacją w salonach DEICHMANN w całej Polsce, a także współpracami influencerskimi oraz aktywnościami w kanałach społecznościowych Klaudii Halejcio. Koniec kampanii planowany jest na pierwszą połowę września.

 

Za strategię, pomysł kampanii i działania social media odpowiada Havas PLAY, zaś realizację sesji zdjęciowej i produkcję spotów, dom produkcyjny Shootme. Autorem zdjęć jest Paweł Fabijański, a za kamerą stanęła Liza Ruda. Media w kampanii zakupiła agencja Havas Media.

Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas PLAY (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.