Każda historia zaczyna się od pierwszego kroku – to właśnie idea przewodnia kampanii Color Your Way, której ambasadorką została piosenkarka Natalia Szroeder. Tej wiosny, promując kolekcję sneakersów adidas dostępną w sklepach DEICHMANN, marka inspiruje do podążania własną drogą i spełniania marzeń, jednocześnie pokazując, że styl i pewność siebie idą w parze z wygodą. Za działania odpowiada agencja Havas PLAY (Havas Media Network).
Opracowana przez zespół Havas PLAY kampania czerpie z muzycznej charyzmy Natalii Szroeder, by opowiedzieć historię o marzeniach, odwadze i pierwszych krokach w drodze do ich spełnienia. Deichmann łączy świat mody i muzyki, tworząc opowieść, która wybrzmiewa nie tylko w spocie, ale także w szeroko zakrojonych działaniach digitalowych i publikacjach na Instagramie samej ambasadorki projektu.
Kampania ruszyła z początkiem kwietnia i obejmuje telewizję, digital, a także współprace influencerskie i materiały wizerunkowe w salonach Deichmann w całej Polsce.
Za strategię, koncepcję kreatywną i działania social media odpowiada Havas PLAY, zaś realizację sesji zdjęciowej i produkcję spotów, dom produkcyjny Tango Production.
Autorką zdjęć jest Zuza Krajewska, a za kamerą stanął Marcin Starzecki.
Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz innowacyjne rozwiązania marketingowe i technologiczne z obszaru data-driven, AI, e-commerce i performance. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas Market (kompleksowe usługi e-commerce i performance), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Havas Play (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI) i LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.