Czwarta drogeria dm we Wrocławiu

Drogerie dm umacniają się we Wrocławiu. Już 7 września o godzinie 9:00 rano w Pasażu Grunwaldzkim, przy Pl. Grunwaldzkim 22 otworzą dla mieszkańców miasta czwartą drogerię. Z tej okazji na klientów czekać będzie powitalny 15% rabat na całe zakupy, zestaw mini produktów w prezencie, darmowy żel pod prysznic marki własnej Balea i szereg atrakcji, jak obecność wizażystki, animatorów, a nawet drobny poczęstunek. Choć dm obecna jest w Polsce dopiero od ponad roku zyskała już swoich fanów, a otwarcie każdego nowego sklepu staje się ważnym wydarzeniem na mapie miejskich zakupów.

– Wrocław to miasto, od którego rozpoczęliśmy działalność w Polsce. To tu mieści się nasza siedziba, a wrocławianie zdążyli już pokochać nasze drogerie. Cieszymy się, że możemy dla nich otwierać nowe sklepy w kolejnych dzielnicach. Z radością zaprosimy stałych bywalców Pasażu Grunwaldzkiego do świata marek dm i pokażemy, jak przyjemne mogą być zakupy u nas. Wierzymy, że obecność dm jeszcze bardziej uatrakcyjni drogeryjną ofertę Pasażu – mówi Marek Mączka, Kierownik Regionalny dm w Polsce. Zapraszamy mieszkańców całego Wrocławia na uroczyste otwarcie już w najbliższy czwartek, by osobiście sprawdzili, które z naszych produktów lubią najbardziej i przekonali się, dlaczego warto przychodzić właśnie do nas na zakupy – dodaje Marek Mączka.

W asortymencie dm znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy. W dziale dziecięcym sklepu dm rodzice znajdą wszystko dla niemowląt i dzieci. Klienci kupią tu także żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karmę dla zwierząt. Dużą popularnością, cieszą się wysokiej jakości produkty marek własnych. Wśród nich wymienić należy najlepiej sprzedającą się markę certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde, czy popularną markę Balea.

Szerokie alejki, jasna i przyjazna aranżacja wnętrz sklepów sprawia, że zakupy są wygodne i przyjemne dla klientów. Obok bezpłatnego dystrybutora z wodą w sklepie znajdują się fotokioski z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć i naklejek oraz z możliwością wykonania biometrycznej fotografi do paszportu i innych dokumentów. Rodzice na miejscu znajdą przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.

Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny. Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Dzięki temu klienci nie muszą już polować na promocje danych  produktów i kupować  na zapas, bo w dm ceny są trwale korzystne. dm wychodzi z założenia, że nie należy sztucznie zawyżać cen, by potem obniżać je na krótki okres, zmuszając klienta do kupowania produktów na promocjach, a nie wtedy, kiedy faktycznie ich potrzebuje.

Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji „Mój dm” oraz dodatkowe kupony PAYBACK. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę dm.

Wyjątkowo z okazji otwarcia drogeria oferuje dodatkowy 15% rabat powitalny oraz specjalną, wrocławską edycję kremowego żelu pod prysznic marki własnej Balea. Będzie można otrzymać go w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm lub zakupić. Oferta ważna jest do 16 września lub do wyczerpania zapasów.

To jednak nie wszystko – warto przy tej okazji wspomnieć, że drogeria dm rozpoczęła właśnie nową kampanię. Pod hasłem “Niemiecka jakość w najlepszej cenie” promuje marki własne, dając klientom 20% kuponu rabatowego na wszystkie marki dm przy zakupach z aplikacją “Mój dm”. Kupony można wykorzystać aż do końca września.

Na odwiedzających Pasaż Grunwaldzki w dniach 7 i 9 września czekać będą mini prezenty, poczęstunek w postaci waty cukrowej, atrakcyjne animacje i zabawy z muzyką, spotkanie z pluszowym Misiem Czyścioszkiem – Saubär oraz  Punkciakiem PAYBACK.

Mieszkańcy całej Polski mogą kupować w sklepie online www.dm.pl oraz za pomocą aplikacji “Mój dm”. Mają przy tym możliwość wybrania najbardziej komfortowej i wygodnej dla siebie opcji realizacji zamówienia: dostawy w ciągu 2-3 dni roboczych do domu, dowolnego punktu odbioru DPD Pickup, urządzenia Paczkomat® InPost, albo odbioru ekspresowego w swojej drogerii stacjonarnej już po 3 godzinach od złożenia zamówienia.

Powierzchnia sali sprzedaży dm w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu wynosi 494 m2. Drogeria zadbała o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklep wyposażony jest w ławeczkę do odpoczynku, czy stację pakowania prezentów, z której korzystać można nieodpłatnie. Na klientów czeka komfortowy parking Pasażu Grunwaldzkiego. Sklep dm otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 09:00 do 21:00. Więcej na www.dm.pl


O drogeriach dm:

Drogerie dm posiadają ponad 4000 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2021/2022 dm odnotował sprzedaż w wysokości 13,6 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.