Nowa usługa Accor zaprasza hotelarzy i ich gości do odkrywania świata hotelarstwa z silnym wsparciem technologii
W świecie nowoczesnego hotelarstwa pozostawanie w czołówce oznacza nastawienie na innowację, która odpowiada stale zmieniającym się potrzebom gości. Accor, wiodący gracz na rynku hotelarskim, wprowadza Wi-Fi for ALL (ang. Wi-Fi dla wszystkich), przełomową usługę w pełni zintegrowaną z cenionym programem lojalnościowym Accor Live Limitless (ALL), który rewolucjonizuje doświadczenia gości dzięki łączności premium – w sieci Accor i poza nią.
Gdy technologia spotyka się z hotelarstwem
Wi-Fi for ALL, opracowane przez Accor we współpracy z Airangel, jest innowacyjnym rozwiązaniem wprowadzającym szybki, darmowy i bezpieczny portal, który zapewnia gościom połączenie Wi-Fi premium i doskonałe wrażenia online podczas pobytu w każdym uczestniczącym w programie hotelu. Nowe rozwiązanie nie jest tylko usługą o lepszej łączności. Jego integracja z programem lojalnościowym Accor Live Limitless wiąże się z dodatkowymi korzyściami, które umożliwiają hotelarzom łatwe zarządzanie swoimi sieciami i zapewniają klientom wyższą przepustowość i natychmiastowy dostęp do spersonalizowanych ofert, wzmacniając więź między hotelami a ich gośćmi.
Wi-Fi for ALL wykracza poza tradycyjne rozwiązania Wi-Fi w hotelach, natychmiast rozpoznając członków programu ALL. Dzięki szybszym prędkościom, priorytetowemu połączeniu z siecią i przyjaznym dla użytkownika, wielojęzycznym portalu, goście mogą cieszyć się jednokrotnym logowaniem, które jest jednocześnie płynne i bezpieczne. Unikatowa funkcja roamingu „witaj z powrotem” zapewnia, że członkowie ALL są automatycznie podłączani do sieci i mogą czuć się jak w domu – wygodnie i znajomo.
Wi-Fi for ALL umożliwia powracającym gościom natychmiastowe połączenie bez potrzeby ponownej rejestracji. Dzięki temu wyjątkowemu programowi lojalnościowemu zarówno turyści, jak i osoby podróżujące służbowo mogą cieszyć się ulepszonym doświadczeniem online.
Korzyści dla gości i hotelarzy
Na zatłoczonym rynku branży hotelarskiej, Wi-Fi for ALL staje się unikalną propozycją, wyróżniającą uczestniczące hotele i czyniącą je preferowanym wyborem dla gości poszukujących szybkiego, darmowego i bezpiecznego połączenia online. Dobrej jakości stabilne Wi-Fi przekłada się na pozytywne recenzje i wyższe oceny, sprawiając, że hotele stają się liderami w dostarczaniu łączności najwyższej klasy. Z kolei oferowanie szybszej przepustowości, skłania gości do dołączania do programu lojalnościowego Accor, dzięki czemu mogą skorzystać z dodatkowych benefitów, planując pobyty w hotelach grupy.
Wi-Fi for ALL przynosi płynne doświadczenie nie tylko gościom, ale także hotelom, które są objęte tą usługą. Wybór Airangel przez Accor jako partnera do tego programu mówi wiele o stałym dążeniu grupy do doskonałości i najwyższej jakości na każdym polu. Dzięki bezcennej wiedzy specjalistycznej partnera usługa łatwo integruje się z istniejącą infrastrukturą poprzez kilka podejść dostosowanych do konkretnych potrzeb uczestniczącego hotelu, zapewniając płynne wdrożenie i minimalizując zakłócenia codziennych operacji. Zarządzanie siecią jest łatwe, dzięki czemu zespół hotelu może pożegnać się z pytaniami gości o dostęp do Wi-Fi. Rozwiązanie upraszcza także proces i optymalizuje czas pracy personelu.
Jako narzędzie oparte na danych, Wi-Fi for ALL otwiera przed branżą hotelarską zupełnie nowe możliwości. Dane o preferencjach gości, z jednoczesnym silnym poszanowaniem prywatności oraz najwyższymi standardami bezpieczeństwa, otwierają drzwi dla ukierunkowanych kampanii marketingowych, wysokiej jakości client service oraz zwiększonych możliwości sprzedaży dodatkowej. Platforma służy również jako bezpośredni kanał do promocji usług hotelowych, wydarzeń i ekskluzywnych ofert, w pełni dostosowując się do członków programu lojalnościowego.
Bezpieczeństwo i zrównoważony rozwój
Jako rozwiązanie zintegrowane z renomowanym programem lojalnościowym, Wi-Fi for ALL zapewnia zgodność z przepisami ochrony danych i umożliwia gościom bezpieczne korzystanie z Internetu. Dzięki temu hotelarze zachowują pewność i spokój – zarówno dla siebie, jak i dla swoich gości. Wreszcie, wprowadzenie programu lojalnościowego ALL w formie cyfrowej, eliminuje potrzebę posiadania fizycznych kart lojalnościowych i dokumentacji. To sprawia, że narzędzie jest kolejnym krokiem w podróży Accor w kierunku transformacji zrównoważonej branży hotelarskiej.