Consumer Panel Services GfK zmienia nazwę marki na YouGov

Dziesięć miesięcy po przejęciu przez YouGov, firma Consumer Panel Services (CPS GfK) oficjalnie zmienia nazwę marki na YouGov. To początek nowego rozdziału dla CPS GfK, posiadającej 60-letnie doświadczenie w obszarze badań konsumenckich. Od teraz firma staje się integralną częścią YouGov.
Proces rebrandingu trwa od momentu przejęcia firmy CPS GfK w styczniu 2023 roku. Oprócz przyjęcia elementów wizualnych marki YouGov, obejmuje on także kompleksowy przegląd biznesowy w całej organizacji, aby ujednolicić wiedzę ekspercką, wartości i cele YouGov oraz CPS GfK. Wszystko to ma na celu stworzenie spójnej strategii marki i podejścia do komunikacji, które odzwierciedlają globalne ambicje YouGov.
– CPS GfK to teraz YouGov. Zmiana nazwy marki to dla nas przełomowy moment. Jesteśmy dumni z naszego doświadczenia i wiemy, że zaprocentuje ono w strukturach YouGov. To organizacja, która wierzy w wysokiej jakości dane, połączenie ich z wiedzą badawczą oraz innowacje napędzane technologią – mówi Stefan Heremans, prezes i pełniący obowiązki dyrektora generalnego CPS GfK.
– Z entuzjazmem patrzymy na proces pełnej integracji z YouGov, w którym zmiana nazwy naszej marki stanowi kluczowy etap. W ramach YouGov będziemy kontynuować to, w czym jesteśmy najlepsi – współpracę z obecnymi i przyszłymi klientami oraz wspieranie ich w jak najlepszym zrozumieniu polskiego rynku detalicznego i zachowań konsumentów. Dzięki unikalnym możliwościom YouGov nasze portfolio rozwiązań zostanie znacząco wzbogacone. Razem będziemy działać odważniej, szybciej i jeszcze skuteczniej, odpowiadając na kluczowe wyzwania biznesowe naszych klientów – mówi Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający CPS GfK w Polsce.
Rebranding to przełomowy moment zarówno dla CPS GfK, jak i YouGov. Fundamentem nowej odsłony marki są wysokiej jakości dane (pochodzące od prawdziwych nabywców), które pomagają organizacjom lepiej zrozumieć realne potrzeby i decyzje zakupowe konsumentów.
Nowa strategia opiera się na czterech filarach: gwarancji najwyższej jakości danych; rozwijaniu unikatowej społeczności konsumentów, którzy dzielą się swoimi opiniami i decyzjami zakupowymi; oferowaniu wiedzy eksperckiej; oraz wykorzystywaniu innowacyjnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja. To wszystko gwarantuje YouGov przewagę konkurencyjną na rynku.
Poprzez połączenie rzeczywistych i aktualnych danych z technologią oraz wiedzą ekspercką, YouGov dostarcza swoim partnerom biznesowym najwyższej jakości informacje i wnioski.
– Teraz, gdy CPS GfK jest częścią YouGov, ważne jest podkreślanie tego, co dajemy klientom: rzeczywistości badawczej. To przełomowy moment dla całego YouGov. Obecnie naszym priorytetem jest skupienie się na naszej misji – dostarczaniu danych od realnych konsumentów w czasie rzeczywistym. Jest to możliwe dzięki panelowi, który dzieli się z nami swoimi opiniami i działaniami. W połączeniu z platformami technologicznymi i wiedzą badawczą dostarczamy klientom klarowne i dokładne dane – mówi Mike Woods, dyrektor ds. marketingu w YouGov.
Rebranding oznacza również aktualizację wszystkich zasobów i kanałów marki CPS GfK. Komunikacja z klientami i partnerami została już przeniesiona do marki YouGov, a własne kanały społecznościowe i strona internetowa CPS GfK zostaną wygaszone do końca listopada 2024 roku.
We wtorek 3 grudnia br. YouGov zaprezentuje dane podczas webinaru Behaviour Change Fall 2024, wydarzenia będącego spuścizną CPS GfK, przedstawiającego kluczowe wnioski z najnowszego badania zachowań konsumentów. Będzie to pierwsza publiczna prezentacja wspólnych danych YouGov i CPS GfK pokazująca wnioski rozszerzone o możliwości badań rynkowych YouGov.