Codzienny prezent! Nowa akcja Kaufland Card, dzięki której lojalni klienci każdego dnia mogą zyskać ekstrakupony i punkty lojalnościowe

Jak pokazują statystyki, Polacy robią zakupy bardzo często, przynajmniej co dwa dni. Przy czym niemal wszyscy konsumenci z zakupem czekają na obniżki cen i promocje. Z jednorazowych rabatów korzysta ponad trzy czwarte kupujących, a dwie trzecie korzysta z kart lub aplikacji lojalnościowych. Odpowiadając na potrzeby konsumentów, w Kauflandzie ruszyła nowa akcja promocyjna „Codzienny Prezent”. Każdego dnia od 9 maja do 5 czerwca w aplikacji Kaufland klienci mają szansę na codzienne oszczędności w postaci dodatkowych atrakcyjnych kuponów oraz punktów lojalnościowych.

Jak wynika z badania Proxi.Cloud i UCE Research, zakupy spożywcze robimy coraz częściej, przynajmniej co drugi dzień. Promocje to nadal słowo klucz dla większości polskich konsumentów, bo w dobie wciąż dość wysokiej inflacji chcemy kupować więcej za mniej. Aż 98 proc. konsumentów często czeka z zakupem do momentu, w którym na dany produkt pojawi się promocja. Podczas zakupów często korzystamy z ofert dostępnych regularnie w programach lojalnościowych, co deklaruje 64 proc. badanych. Po jednorazowe rabaty sięga 77 proc. ankietowanych.

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, 9 maja Kaufland uruchomił specjalną akcję „Codzienny Prezent” dedykowaną użytkownikom programu lojalnościowego Kaufland Card. W czasie trwania promocji, czyli do 5 czerwca br., korzystający z aplikacji Kaufland każdego dnia mają możliwość otrzymania prezentu – atrakcyjnego kuponu lub punktów lojalnościowych, które można wymienić na kolejne kupony, by oszczędzić jeszcze więcej.

Otrzymany w danym dniu kupon jest od razu dostępny i gotowy do użycia, wystarczy go aktywować i wykorzystać w ciągu trzech dni. Jeśli „prezentem” są punkty lojalnościowe, to będą one automatycznie doliczone do konta użytkownika – można z nich skorzystać, wymieniając je na dostępne kupony — w ten sam sposób co punkty, które są zbierane podczas zakupów z Kaufland Card.

Więcej informacji na temat akcji „Codzienny Prezent” znajduje się w regulaminie na stronie internetowej https://www.kaufland.pl/kaufland-card.html

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 245 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.