Chwytaj dzień z NESCAFÉ Barista Style! Nowa seria napojów kawowych już w Polsce

NESCAFÉ prezentuje NESCAFÉ Barista Style, czyli nową serię napojów dla miłośników kawy, w której znajdują się cztery warianty smakowe: Latte, Latte Caramel, Americano i Cappuccino. Gotowe od razu do wypicia, są idealne, aby zabrać je w drogę do pracy, w podróż czy na spotkanie na świeżym powietrzu.

NESCAFÉ Barista Style to połączenie wysokiej jakości kawy z nutą słodyczy, i w zależności od wariantu – mleka, zamknięte w puszce pysznego napoju. Dzięki wyjątkowym kompozycjom smakowym, napoje pozwalają na chwilę przyjemności i ochłodę w gorące dni – nie muszą być przechowywane w lodówce, jednak najlepiej smakują schłodzone.

Produkt jest dostępny w czterech wariantach smakowych:

  • NESCAFÉ Barista Style Latte o delikatnym, kremowym smaku;
  • NESCAFÉ Barista Style Latte Caramel, z dodatkiem słodkiej, karmelowej nuty – wariant smakowy dostępny wyłącznie w sklepach Żabka;
  • NESCAFÉ Barista Style Americano – o pysznym i bogatym smaku palonej kawy;
  • NESCAFÉ Barista Style Cappuccino, czyli połączenie wysokiej jakości kawy, kremowej słodyczy i kakao.

We wszystkich napojach kawowych NESCAFÉ Barista Style, wysokiej jakości ziarna kawy zostały w 100% pozyskane w sposób odpowiedzialny.

Pyszna, zbalansowana receptura z pewnością trafi w gusta nie tylko entuzjastów kawy, ale zachwyci także poszukiwaczy nowych smaków. Napoje kawowe NESCAFÉ Barista Style są idealne, by zabrać je ze sobą gdziekolwiek się chce – na spotkanie w gronie przyjaciół, w podróż czy przerwę tylko dla siebie. To idealna propozycja dla osób, które mają na co dzień wiele aktywności, często się przemieszczają i są ciekawe nowych trendów.

Wprowadzając NESCAFÉ Barista Style, wychodzimy naprzeciw młodemu pokoleniu, które ciągle jest aktywne, spędza czas poza domem oraz uwielbia próbować nowych smaków. Napoje typu ready-to-drink cieszą się w tej grupie szczególną popularnością, ponieważ zapewniają nowe doświadczenia smakowe, a dodatkowo są wygodne w konsumpcji. Wierzymy, że każdy zasługuje na wyjątkową filiżankę kawy, a NESCAFÉ Barista Style to najwyższej jakości propozycja w formie gotowego napoju – mówi Agnieszka Guzik, Business Executive Officer Beverages,NestléPolska.

Nowe napoje – każdy o pojemności 250 ml – są dostępne w sprzedaży od końca kwietnia 2023 r.

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek.

W 2023 roku firma świętuje 30-lecie swojej obecności w Polsce, gdzie jest pracodawcą dla 5500 osób zatrudnionych w 8 lokalizacjach. W ciągu ostatnich 30 lat Nestlé stało się ważnym podmiotem zaangażowanym w rozwój i innowacyjność polskiej gospodarki oraz zaufanym partnerem dla lokalnych społeczności. Firma nieustannie się zmienia, kładąc nacisk na nową ofertę produktową, innowacje i zrównoważony rozwój. Z szacunkiem rozwija znane i lubiane polskie marki, takie jak Winiary, Bobo Frut i Nałęczowianka. Polskim konsumentem daje dostęp do uznanych międzynarodowych marek, jak: Gerber, Garden Gourmet, Nescafé, Nespresso, Perrier czy Pellegrino. W ostatnich latach firma znacząco powiększyła swoje portfolio o marki odżywek, witamin i suplementów diety, m.in.: Vital Proteins, co odzwierciedla kierunek jej rozwoju.

Nestlé Polska to firma oparta na wiedzy, troszcząca się o swoich pracowników, którzy mają wpływ i mogą wspólnie zmieniać przyszłość. Swoim pracownikom daje różnorodne możliwości rozwoju kariery w Polsce, jak i zagranicą w ramach jednej organizacji.

Nestlé wyzwala moc jedzenia, by podnosić jakość życia każdego z nas oraz przyszłych pokoleń.