W drugiej połowie maja rozpoczęła się kampania promująca trzy regiony turystyczne w Chorwacji. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
W drugiej połowie maja ruszyła kampania dla Chorwackich Izb Turystycznych promująca trzy regiony Chorwacji – Istria, Kvarner i Zadar. Kampania jest kontynuacją działań z 2021 r., a jej celem jest zwiększenie świadomości turystycznej wśród Polaków poprzez zapoznanie z najciekawszymi zakątkami północnego i centralnego wybrzeża Chorwacji oraz wzrost liczby turystów z Polski. Każdy z tych regionów już teraz przyciąga rzesze Polaków, ale nadal wiele ciekawych atrakcji jest pomijanych podczas pobytu. Działania realizowane są w online i obejmują publikację artykułów sponsorowanych na największych portalach horyzontalnych. Aktywności potrwają do początku wakacji. Za zaplanowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Media. Kreacje przygotował klient.
Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i contentem), DBI (analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Socialyse (social media i content marketing), Havas Commerce (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.