Chcesz zwiększyć sprzedaż B2B? Weź udział w tym wydarzeniu!

19.11.2024 w Warszawie odbędzie konferencja E-commerce B2B poświęcona cyfryzacji handlu między przedsiębiorstwami.  Wydarzenie skierowane jest zarówno do firm, które zamierzają rozpocząć działania e-commerce B2B, jak też do tych, które je już prowadzą i chcą zwiększyć ich efektywność.  Udział dla przedsiębiorstw prowadzących sprzedaż hurtową udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Co zyskasz dzięki udziałowi w konferencji?

– Zdobędziesz konkretną, praktyczną wiedzę na temat strategii biznesowych i kierunków rozwoju w e-commerce,

– Dopasujesz firmę do zmian pokoleniowych i zabezpieczysz się wprowadzając automatyzację do swojego biznesu,

– Nawiążesz relacje z ekspertami e-commerce B2B i wymienisz się doświadczeniami w zakresie sprzedaży przez internet z innymi Uczestnikami Konferencji – przedstawicielami firm sprzedających hurtowo,

– Poznasz narzędzia do optymalizacji w e-commerce B2B i zwiększania efektywności, dopasowując je dzięki indywidualnym konsultacjom do potrzeb swojej firmy,

– Spędzisz miło czas w świetnej atmosferze, zyskasz nowe inspiracje i motywację do wdrażania innowacyjnych rozwiązań w swojej firmie.

Kto najbardziej skorzysta z udziału w wydarzeniu?

– Dyrektorzy i specjaliści e-commerce

– Menedżerowie sprzedaży i marketingu

– Prezesi i właściciele firm

Udział w konferencji jest bezpłatny dla firm z wszystkich branż, z wyjątkiem dostawców usług dla e-commerce.  Wymagana jest wcześniejsza rejestracja i uzyskanie akceptacji przez organizatora. Więcej informacji: https://www.ecommerceb2b.pl/

Wydarzenie, organizowane przez firmę Promedia Jerzy Osika, objęły patronatem: Polska Agencja Inwestycji i Handlu , Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, APPLiA Polska, Polska Izba Budownictwa, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego PIOT, Izba Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej (IPBBS), Promosalons Polska, Zentrada i ITRO Export Solutions

Partnerzy Główni: Ergonode, Ideo Force, Atomstore, IdoSell, Zaufane.pl, Sylius, Hummerce. Partnerzy Strategiczni: Merce, Spyrosoft, Magna Valor, Ideo. Partner Merytoryczny: E-handel w Praktyce.

Patroni Medialni: E-commerce w Praktyce, Marketer+, Fashionbusiness.pl, Ambiente.info.pl, Gazeta Narzędziowa, Portalnarzedzi.pl