Carrefour wśród najemców Parku Glinianka – projektu realizowanego na Mazowszu przez REDKOM Development. Grono sklepów powiększy się też o kolejne znane marki: Rossmann, Pepco, Dealz, KiK, Sinsay, Amigo Market, Verona i Tedi

Działająca i znana od lat w Polsce sieć Carrefour podpisała umowę na najem powierzchni w Parku Glinianka budowanym przez REDKOM Development w Łubnej pod Warszawą. Poza francuską siecią do tego grona dołączyły także: Rossmann, Pepco, Dealz, KiK, Sinsay, Amigo Market, Verona i Tedi. Docelowo powierzchnię 10 000 mkw. zajmie kilkanaście punktów handlowo-usługowych. REDKOM Development rozpoczął inwestycję w sierpniu ubiegłego roku, a otwarcie parku handlowego planowane jest już tej wiosny.

  Witamy w gronie najemców Carrefour. Cieszy nas, że tak rozpoznawalna sieć handlowa wybrała nasz obiekt na jedną ze swoich nowych lokalizacji. Liczymy na równie owocną współpracę z pozostałymi najemcami. Jesteśmy przekonani że Carrefour swoją bardzo szeroką ofertą trafi w oczekiwania okolicy. Liczę także, że dzięki ciekawemu miksowi najemców, lokalizacji przy głównej arterii komunikacyjnej południa Warszawy – ul. Puławskiej Park Glinianka będzie miejscem na wygodne zakupy, ale nie tylko. Chcemy, żeby warto było zatrzymać się tam na dłużej – podkreśla Łukasz Komierowski, prezes REDKOM Development.

Popularna marka Carrefour, najemca Parku Glinianka, obecna jest na polskim rynku od 1997 roku. Aktualnie działa ponad 900 sklepów sieci w 6 formatach: hipermarkety, supermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe, osiedlowe, sklepy specjalistyczne oraz sklep internetowy.

– Carrefour Polska aktywnie poszukuje atrakcyjnych lokalizacji dla swoich nowych sklepów. Sukcesy otwartych przez nas w 2022 roku kilkunastu hiper- i supermarketów pokazują, że nasze różnorodne formaty bardzo dobrze wpisują się w potrzeby lokalnych klientów – mówi Agata Kopytyńska, dyrektor działu nieruchomości i ekspansji Carrefour Polska. – Jestem przekonana, że sukces odniesie również nowy supermarket Carrefour w Parku Handlowym Glinianka w Łubnej. Mamy doświadczenie w prowadzeniu sklepów w retail parkach i wiemy czego oczekują klienci takich obiektów. Nasz nowy sklep będzie wyróżniała nie tylko nowoczesna i komfortowa sala sprzedaży, ale także bogaty i różnorodny asortyment w atrakcyjnych cenach, którego klienci nie znajdą w żadnym ze sklepów w okolicy – dodaje Agata Kopytyńska.

Grono najemców części handlowej Parku Glinianka zasiliły także inne znane, często bardzo rozpoznawalne w Polsce marki, m.in. drogeria Rossmann, KiK z artykułami gospodarstwa domowego, placówki z odzieżą i dodatkami jak Pepco czy Sinsay. Kolejne powierzchnie zajmą także brytyjska sieć supermarketów Dealz, która oferuje produkty w dużej części niedostępne w innej szerokiej dystrybucji, Amigo Market, sieć dyskontów z artykułami niespożywczymi Tedi czy sklep jubilerski Verona. Prowadzone są rozmowy z kolejnymi potencjalnymi najemcami.

Na klientów Parku Glinianka czeka kompleks złożony z dwóch stref: handlowo-usługowej oraz rekreacyjno-wypoczynkowej. Część handlowo-usługową tworzyć będą dwa budynki o łącznej powierzchni ponad 10 000 mkw. GLA. Strefa rekreacyjno-wypoczynkowa ma z kolei zachęcać odwiedzających ofertą food truck oraz zewnętrzną przestrzenią relaksu, miejscem zabaw dla dzieci i boiskiem do piłki plażowej. Warto podkreślić, że do dyspozycji klientów będzie ok. 340 miejsc postojowych.

Park Glinianka budowany jest w Łubnej (gm. Góra Kalwaria), przy skrzyżowaniu ulic Puławskiej i Wesołej, w sąsiedztwie stacji Orlen.

Za koncepcję komercyjną i wynajem powierzchni odpowiada firma Scallier.

Informacja o REDKOM Development

Redkom Development – to deweloper z wieloletnim doświadczeniem w realizacji obiektów handlowych, przemysłowych i logistycznych. Realizuje projekty nowe, ale też rewitalizuje i redewelopuje istniejące obiekty zgodnie z wymogami nowoczesnego handlu przy współpracy ze znanymi i sprawdzonymi partnerami.

Informacja o Carrefour

Carrefour obecny jest na polskim rynku od 1997 roku. Aktualnie działa ponad 900 sklepów sieci w 6 formatach: hipermarkety, supermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe, osiedlowe, sklepy specjalistyczne oraz sklep internetowy.

Informacja o drogeriach Rossmann

Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce. Codziennie zakupy w naszych drogeriach robi ponad 943 tys. Polaków.  Mamy 1.663 sklepów w Polsce, a w każdym przynajmniej jedną kasę samoobsługową.

By zakupy były jeszcze prostsze uruchomiliśmy sklep internetowy. Stworzyliśmy również aplikację Rossmann PL, która umożliwia wstąpienie do Klubu Rossmann. Dla tych, którzy kochają odwiedzać nasze drogerie, przygotowaliśmy nowy sposób robienia zakupów – Rossmann GO. Tworzymy zgrany zespół 17,1 tys. pracowników. Oferujemy naszym Klientom 21,5 tys. produktów polskich i zagranicznych (w sumie 800 marek).