Od teraz poprzez aplikację Wolt można zrobić zakupy z dostawą do domu w wybranych sklepach sieci Carrefour. Zamówienia w ramach ekspresowej dostawy można składać w 14 miastach od 10 do 19 (w przypadku supermarketów) lub od 10 do 20.30 (w przypadku hipermarketów). Produkty docierają pod wskazany adres nawet w ciągu 35 minut.
Zamówienia z dostawą do domu można składać zarówno w aplikacji mobilnej, jak i na stronie internetowej Wolt, gdzie dostępne są również informacje o obszarze dowozu. Klienci już teraz mogą skorzystać z szerokiej oferty produktów spożywczych, napojów i artykułów gospodarstwa domowego dostępnych w sklepach sieci Carrefour. Zamówienia można składać w Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Rzeszowie, Lublinie, Warszawie, Łodzi, Bydgoszczy, Toruniu, Olsztynie i Białymstoku.
„Cieszymy się, że marka Carrefour, która jest jedną z czołowych sieci retailowych, reprezentująca różne formaty sklepów, zdecydowała się dołączyć do grona naszych partnerów. Dzięki tej współpracy możemy poszerzyć nasze portfolio i zwiększyć obecność Wolta w sektorze quick-delivery, czyli szybkich zakupów z dostawą tego samego dnia” – dodaje Wojciech Chmielewski, Retail Business Manager Wolt Polska.
Ponadto, w ramach dedykowanej akcji promocyjnej, która potrwa do 30 maja, użytkownicy Wolt po wpisaniu kodu CARREFOUR30, zyskają 3 × 10 zł zniżki na pierwsze zamówienia ze sklepu Carrefour z dostawą do domu.
Krzysztof Dłużniewski, Head of Marketing Wolt Polska zwraca również uwagę na jeszcze inny aspekt: „Współpraca ta łączy nasze najlepsze strony: szerokość asortymentu Carrefour, który jest wyjątkowy na rynku q-commerce i szybka dostawa Wolt. Czas to najcenniejsza waluta, dlatego cieszymy się, że możemy pomóc naszym klientom zaoszczędzić go na robieniu codziennych zakupów, które od teraz można będzie zamówić bezpośrednio z poziomu naszej aplikacji”.
Carrefour jest francuską siecią handlową posiadającą w Polsce ponad 900 sklepów w różnych formatach. Marka oferuje szeroki wybór produktów spożywczych topowych marek, jak również szerokie portfolio marek własnych. Carrefour działa w Polsce nieprzerwanie od 1997 roku.
Partnerstwo z Wolt otwiera przed nami kolejną ścieżkę zwiększania zasięgu naszej sprzedaży internetowej oraz nowe możliwości w zakresie szybkich dostaw i dotarcia z naszą ofertą do nowych klientów. Jest to strategiczna odpowiedź na zmieniające się oczekiwania Polaków, którzy poszukują w internecie nie tylko atrakcyjnych cen i wysokiej jakości produktów, ale również szybkości i wygody dokonywanych zakupów. Jestem przekonany, że dzięki tej współpracy nie tylko zyskamy wielu stałych klientów, ale przyczynimy się do dalszej popularyzacji zakupów przez internet w naszym kraju — mówi Marek Garus, Dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.
Współpraca Carrefour Polska z Wolt jest elementem większej strategii firmy zakładającej coraz szerszą digitalizację doświadczeń zakupowych, co jest odpowiedzią na zmieniające się przyzwyczajenia konsumentów, którzy w alternatywie do zakupów stacjonarnych, coraz chętniej przenoszą się do online.