B&B HOTELS z nową strategią dla polskiego rynku

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Grupa B&B HOTELS zatwierdziła niedawno nową strategię dla Polski i planuje zostać liderem rynku w segmencie value-for-money. Jej najważniejsze cele to rozwój sieci hoteli oraz ewolucja standardu obiektów. B&B HOTELS chcą stanowić smart choice for guests, employees and investors – rozsądny wybór dla gości, pracowników oraz inwestorów.

Już od jakiegoś czasu sieć B&B HOTELS otwarcie mówi o swoich ambitnych planach rozwojowych związanych z Polską. Nowa strategia i powiązane z nią cele dla naszego rynku tylko je potwierdzają.

Jakub Bilik, Dyrektor Zarządzający B&B HOTELS Polska

– Wraz z nową strategią wrzucamy wyższy bieg. W latach 2023 i 2024 będziemy wzmacniać struktury oraz intensyfikować nasze działania w zakresie oferty i rozwoju. Polska jest dla Grupy B&B HOTELS jednym z sześciu największych rynków w Europie, licząc Francję, Niemcy, Włochy, Hiszpanię i Wielką Brytanię. W Polsce naszą ambicją jest osiągnięcie pozycji lidera rynku w segmencie value-for-money – mówi Jakub Bilik, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu w B&B HOTELS Polska.

Wielotorowa ścieżka wzrostu

Oznacza to, że w najbliższych latach możemy spodziewać się istotnego przyrostu liczby hoteli B&B HOTELS w naszym kraju. W jaki sposób sieć chce to osiągnąć?

Planujemy rozwój w oparciu o długoterminowe umowy najmu w trzech kierunkach:

1) przejęcia hoteli, które wpisują się w naszą strategię, a nie mogą lub nie chcą kontynuować swojej działalności;

2) konwersje nieruchomości innych niż hotelowe;

3) nowe inwestycje we współpracy z deweloperami oraz inwestorami.

Chcemy aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu przyszłego krajobrazu polskich miast i zapewnić ofertę dla naszych gości w każdym miejscu, do którego podróżują w celach biznesowych lub wypoczynkowych.

Jesteśmy otwarci na współpracę z partnerami z innych segmentów rynku nieruchomości jak np. centra handlowe lub inwestycje typu mixed-use. Poszukujemy również inwestorów, którzy posiadają lub zamierzają zakupić nieruchomość, w której byliby gotowi przygotować dla nas powierzchnię i wynająć nam ją długoterminowo – wyjaśnia Jakub Bilik.

Szersza oferta

W ofercie poszczególnych hoteli mają pojawić się pokoje biznesowe i pokoje premium. Dodatkowo spółka B&B HOTELS Polska planuje także rozszerzyć ofertę dostępną w lobby hoteli o dodatkowe produkty w sklepikach B&B Shop, ofertę napojów i posiłków oraz możliwość wykorzystania powierzchni na spotkania biznesowe lub co-working. – Pracujemy również nad wzbogaconą ofertą śniadań i ofertą gastronomiczną na pozostałe pory dnia po śniadaniu, wyjaśnia Łukasz Kaleta, Dyrektor Operacyjny w B&B HOTELS Polska.

Łukasz Kaleta, Dyrektor Operacyjny w B&B HOTELS Polska

Rozwój również technologiczny

Zatwierdzona niedawno strategia B&B HOTELS zakłada także wdrożenie w najbliższych latach nowych rozwiązań technologicznych w polskich hotelach, należących do sieci. Mowa między innymi o platformach rezerwacyjno-marketingowych, które przyspieszą obsługę i podniosą komfort gości.

Sieć B&B HOTELS to jedna z wiodących sieci hotelowych w Europie, która zdobywa zwolenników bardzo korzystną relacją jakości do ceny. W jej strukturach działa obecnie blisko 700 hoteli, wyróżniających się doskonałą lokalizacją. W Polsce ma ich obecnie 11: w Poznaniu, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Katowicach, Toruniu, Nowym Targu, Rzeszowie, a od maja 2023 roku również w Kielcach.

www.bbhotel.com

www.linkedin.com/company/bbhotels-pl

www.facebook.com/BB.Hotels.Polska

www.instagram.com/bbhotelspolska

O B&B HOTELS

B&B HOTELS to jedna z najważniejszych grup hotelowych w Europie w segmencie ekonomicznym. Grupa założona w Brest w 1990 roku posiada obecnie sieć blisko 700 hoteli w 15 krajach, w Europie i Brazylii. W 2022 roku B&B HOTELS odnotowała wykładniczy wzrost, otwierając 97 nowych hoteli i zamierza kontynuować tę dynamikę w 2023 roku.

B&B HOTELS, należące do segmentu value-for-money, są zaangażowane w oferowanie swoim klientom komfortu i jakości, przy najlepszej wartości w stosunku do wydatku. Empatia, inteligentna prostota, ciągłe doskonalenie, uczciwość oraz inkluzywność to naczelne wartości Grupy.

Grupa B&B HOTELS jest również aktywnie zaangażowana w CSR – społeczną odpowiedzialność biznesu. Aby sprostać oczekiwaniom konsumentów oraz zapewnić wiarygodność i przejrzystość swoim działaniom, które mają na celu wywieranie pozytywnego wpływu społecznego i środowiskowego, B&B HOTELS uzyskała certyfikat zrównoważonego rozwoju wydany przez niezależną organizację SOCOTEC.

Fabrice Collet jest Prezesem i Dyrektorem Generalnym B&B HOTELS od 2016 roku. Goldman Sachs jest największym akcjonariuszem od 2019 roku. Więcej informacji na stronie bbhotels.com.