B&B HOTELS rusza na podbój centrów handlowych i retail parków

Wysoka frekwencja, networking, branżowe nowości i dyskusje… Wiosenna edycja targów SCF 2023 przyciągnęła do Centrum Konferencyjnego Legii Warszawa ponad 1100 uczestników – deweloperów, zarządców, przedstawicieli sektora handlowego oraz dostawców usług dla branży retail. Swoją obecność podczas wydarzenia zaznaczyła także międzynarodowa sieć B&B HOTELS, która wystąpiła w podwójnej roli – partnera gastronomicznego oraz wystawcy, zainteresowanego najmem powierzchni.

Uczestnicy wydarzenia zorganizowanego w dniach 18-19 kwietnia w Warszawie mieli możliwość nie tylko zapoznać się z najnowszymi projektami, rozwiązaniami i trendami w branży centrów handlowych, lecz także odbyć wiele ciekawych spotkań oraz nawiązać mnóstwo cennych kontaktów biznesowych.

Skorzystała z niej między innymi sieć B&B HOTELS, która przygotowując się do intensywnej ekspansji w Polsce, otwiera się na współpracę w lokalizacjach typu mixed-use, analizując możliwości najmu lub konwersji powierzchni w ramach centrów handlowych oraz retail parków.

Nasza sieć hotelowa słynie z tego, że pojawia się w strategicznych lokalizacjach, w pobliżu centrów miast, atrakcji turystycznych, ważnych ośrodków biznesowych lub węzłów komunikacyjnych. Utrzymując te kierunki rozwoju chcielibyśmy, aby nasze hotele można było znaleźć także przy centrach handlowych lub w obrębie retail parków, których położenie uzasadnia otwarcie B&B HOTELU. Mamy udane przykłady lokalizacji typu mixed-use na innych rynkach, które teraz chcemy również wprowadzić nad Wisłą – mówi Jakub Bilik, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu B&B HOTELS Polska.

W kontekście planów rozwojowych B&B HOTELS Polska na najbliższe lata, udział w targach SCF 2023 Spring, na których każdorazowo meldują się najważniejsi przedstawiciele sektora nieruchomości handlowych, trzeba uznać za strzał w „10”.

Odbyliśmy wiele ciekawych spotkań i przeprowadziliśmy mnóstwo rozmów, które mogą zaowocować nowymi otwarciami hoteli w przyszłych latach – mówi Jakub Bilik. Ze swojej strony proponowaliśmy deweloperom, inwestorom oraz zarządcom centrów handlowych i retail parków długie umowy najmu, na okres do 30 lat. Obecność znanej, międzynarodowej marki B&B HOTELS może zapewnić efektywniejsze wykorzystanie powierzchni, wzbogacenie tenant-mix i wzmocnienie wizerunku obiektu – wylicza.

B&B HOTELS to jedna z wiodących i najszybciej rozwijających się sieci hotelowych w Europie, należąca do segmentu „value for money”. W jej portfolio znajduje się już łącznie ponad 700 hoteli w kilkunastu krajach, w tym we Francji, w Niemczech, we Włoszech, w Hiszpanii, Polsce, Portugalii, Szwajcarii, Austrii, Belgii, Brazylii, Słowenii, Czechach, Holandii i na Węgrzech. Jednocześnie otwiera się na nowe rynki. Pod koniec 2022 roku Grupa B&B HOTELS zadebiutowała na terenie Wielkiej Brytanii, a z początkiem tego roku w USA oraz Danii. W Polsce pod jej marką działa obecnie 10 hoteli: w Toruniu, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Łodzi, Nowym Targu, Rzeszowie, Lublinie i Poznaniu. Jeszcze przed wakacjami liczba ta powiększy się do 11, gdy sieć skończy trwające przygotowania do otwarcia swojego pierwszego obiektu w Kielcach.

www.hotel-bb.com/pl

www.linkedin.com/company/bbhotels-pl

www.facebook.com/BB.Hotels.Polska

www.instagram.com/bbhotelspolska

Grupa B&B HOTELS to trzecia co do wielkości sieć hoteli we Francji, która powstała w 1990 roku. B&B HOTELS należą do segmentu hoteli value for money, stawiających na jakość, doskonałą lokalizację, indywidualny design oraz profesjonalną i miłą obsługę. Sieć posiada obecnie hotele we Francji (375), w Niemczech (165), we Włoszech (59), w Hiszpanii (44), w Portugalii (9), w Szwajcarii (8), w Austrii ii Belgii (po 7), w Brazylii (6), w Słowenii (2) oraz w Czechach, Holandii i na Węgrzech (po 1) (wg stanu na Q1 2023). Grupa B&B HOTELS rozpoczęła również swoją działalność na nowych rynkach: w USA, Wielkiej Brytanii i Danii.