W ramach akcji „SUPERKobiety Almette” ambasador marki, David Gaboriaud, wraz ze znaną aktorką Joanną Jabłczyńską, której SUPERMOCĄ jest SZLACHETNE SERCE, odwiedzili Dom Dziecka w Równem niedaleko Węgrowa. W trakcie spotkania przekazali środki zebrane podczas aukcji ceramiki, które pomogą w sfinansowaniu wychowankom wymarzonych wakacji.
Silna grupa w składzie: popularna aktorka serialowa, filmowa i teatralna, a na co dzień „wzięta” prawniczka – Joanna Jabłczyńska, ambasador marki Almette – David Gaboriaud oraz blogerki, z niewielką pomocą „ceramicznych” specjalistów, wzięła udział w warsztatach, podczas których własnoręcznie wykonali piękne naczynia. Ich dzieła – oczywiście nie mogło wśród nich zabraknąć ikonicznego, ceramicznego skopka Almette, który można było wylicytować na trwającej od 7 do 16 czerwca aukcji. Do uczestnictwa w licytacji zaproszono konsumentów i miłośników Almette, a Joanna Jabłczyńska i David Gaboriaud promowali akcję na swoich kanałach społecznościowych. Do zebranej podczas aukcji kwoty marka Almette dołożyła pięć tysięcy złotych, dzięki czemu dzieciaki z Domu Dziecka w Równem koło Węgrowa spędzą wspaniałe wakacje.
Bardzo serdecznie dziękujemy wszystkim Dobrym Serduszkom, które licytowały! Cieszymy się, że wraz z Almette udało się spełnić marzenia Dzieciaków z Domu Dziecka. Brawo my! – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska