Podejmowanie inicjatyw mających pozytywny wpływ na środowisko to stała część programu CSR marki Almette. „Almette chroni łąki” to proekologiczna kampania, której celem jest z jednej strony edukacja, a z drugiej konkretne działania – wysianie tysięcy łąk w wybranych rejonach w całej Polsce. W tym roku, po raz pierwszy, o akcji będzie można usłyszeć w 144 stacjach radiowych.
„Almette chroni łąki” to przykład nowoczesnego proekologicznego programu, który idealnie łączy teorię z praktyką i do udziału zaprasza każdego z nas. Marka Almette z jednej strony inspiruje i edukuje, a z drugiej daje tez możliwość do włączenia się w akcjęi „narzędzia”, takie jak Łąkomaty, z których bezpłatnie pobrać można nasiona. Dzięki temu każdy z nas swoją łąkę może wysiać, tam gdzie chce – w centrum miasta, w swoim ogródku, a nawet w skrzynkach na kwiaty na balkonie.
Trzeci rok z rzędu projekt swoją wiedzą i doświadczeniem wspierają eksperci, z pomocą przychodzą również wolontariusze z Fundacji Łąka. Jak zawsze do włączenia się w akcję zaproszenie zostali także influencerzy, a planowana kampania digitalowa pozwoli dotrzeć do milionów odbiorców. W tym roku po raz pierwszy skorzystamy z komunikacji w radio, a o naszej inicjatywnie będzie można usłyszeć w 144 stacjach. Zapraszamy również na dedykowaną stronę internetową, gdzie można obejrzeć filmy edukacyjne tłumaczące, w jaki sposób łąki pomagają w ochronie środowiska. Ponadto, widząc jakim zainteresowaniem cieszą się nasze łąkomaty, również w tym roku postawimy trzy urządzenia z nasionami w nowych miastach, czyli w Płocku i Białymstoku oraz ponowne w Warszawie – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Więcej informacji o akcji oraz ciekawe filmy edukacyjne dostępne są na dedykowanej stronie: https://www.almette.pl/laki-2023/. Dołącz do nas i chroń łąki z Almette!