„Almette Chroni Łąki”
Kolejny etap proekologicznego programu Almette

Podejmowanie inicjatyw mających pozytywny wpływ na środowisko to stała część programu CSR marki Almette. „Almette chroni łąki” to proekologiczna kampania, której celem jest z jednej strony edukacja, a z drugiej konkretne działania – wysianie tysięcy łąk w wybranych rejonach w całej Polsce. W tym roku, po raz pierwszy, o akcji będzie można usłyszeć w 144 stacjach radiowych.

„Almette chroni łąki” to przykład nowoczesnego proekologicznego programu, który idealnie łączy teorię z praktyką i do udziału zaprasza każdego z nas. Marka Almette z jednej strony inspiruje i edukuje, a z drugiej daje tez możliwość do włączenia się w akcjęi „narzędzia”, takie jak Łąkomaty, z których bezpłatnie pobrać można nasiona. Dzięki temu każdy z nas swoją łąkę może wysiać, tam gdzie chce – w centrum miasta, w swoim ogródku, a nawet w skrzynkach na kwiaty na balkonie.

Trzeci rok z rzędu projekt swoją wiedzą i doświadczeniem wspierają eksperci, z pomocą przychodzą również wolontariusze z Fundacji Łąka. Jak zawsze do włączenia się w akcję zaproszenie zostali także influencerzy, a planowana kampania digitalowa pozwoli dotrzeć do milionów odbiorców. W tym roku po raz pierwszy skorzystamy z komunikacji w radio, a o naszej inicjatywnie będzie można usłyszeć w 144 stacjach. Zapraszamy również na dedykowaną stronę internetową, gdzie można obejrzeć filmy edukacyjne tłumaczące, w jaki sposób łąki pomagają w ochronie środowiska. Ponadto, widząc jakim zainteresowaniem cieszą się nasze łąkomaty, również w tym roku postawimy trzy urządzenia z nasionami w nowych miastach, czyli w Płocku i Białymstoku oraz ponowne w Warszawie – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

 

Więcej informacji o akcji oraz ciekawe filmy edukacyjne dostępne są na dedykowanej stronie: https://www.almette.pl/laki-2023/. Dołącz do nas i chroń łąki z Almette!