AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, oferując inteligentną automatyzację, zwiększone zaangażowanie klientów oraz maksymalną elastyczność działań.

Kraków, 12 marca 2025 r. SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dzisiaj o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, optymalizacji zaangażowania klientów i wzroście przychodów.

W związku z upowszechnianiem się sztucznej inteligencji w sektorze e-commerce marketerzy często napotykają pewien paradoks: chociaż AI ma zwiększać wydajność, zbyt skomplikowane mechanizmy ograniczają elastyczność działań. Dlatego firma SALESmanago opracowała narzędzie AI Sidekick na bazie odpowiednio dostosowanej sztucznej inteligencji, która ma uprościć działania marketingowe, zapewnić personalizację doświadczeń klienta i zoptymalizować zaangażowanie. AI Sidekick to fundament platformy SALESmanago dostępny w każdej wersji produktu, dzięki czemu korzystają z niego wszyscy klienci.

Innowacyjne narzędzie bezproblemowo działa w ekosystemie SALESmanago, wspomagając marketerów na każdym etapie ścieżki klienta poprzez elastyczne analizy. W przeciwieństwie do typowej automatyzacji, AI Sidekick stale doskonali prognozy i rekomendacje na podstawie analizy w czasie rzeczywistym, usprawniając proces decyzyjny, który pozostaje jednak w gestii człowieka. Narzędzie wbudowane w kluczowe funkcje platformy pomaga użytkownikom tworzyć spersonalizowane treści, optymalizować kanały komunikacji i usprawniać interakcję z klientami.

Oto podstawowe funkcje AI Sidekick:

  • Inteligentne generowanie treści: tworzenie angażujących treści zoptymalizowanych pod konwersję: e-maili, SMS-ów, pop-upów, powiadomień Web Push i czatów na żywo;
  • Narzędzia NLP: prostsza segmentacja odbiorców i konfiguracja inteligentnych rekomendacji produktów na podstawie opisu tekstowego;
  • Optymalizacja kampanii i kanałów komunikacji: inteligentne prognozy przewidujące najlepszy moment i kanał wysyłki wiadomości z myślą o jak największej skuteczność kampanii;
  • Usprawniona obsługa wdrożenia: szybsza integracja danych XML dzięki wsparciu AI;
  • Analiza jakości treści: narzędzie „Rate my email” przekazuje praktyczne uwagi na temat tonu, przejrzystości i zaangażowania, jakie może generować treść.

Wobec rosnącej konkurencji i coraz większych oczekiwań konsumentów AI Sidekick zapewnia marketerom przewagę, oferując elastyczność i możliwość adaptacji na bieżąco zamiast sztywnej automatyzacji – podkreśla Dariusz Knopiński, wiceprezes ds. zarządzania produktem SALESmanago. – Narzędzie skraca czas wdrożenia, automatyzuje tworzenie treści i pozwala generować różne wersje do testów w kilka sekund zamiast kilku dni, jednocześnie nie odbierając marketerom kontroli nad działaniami. AI Sidekick odmienia rolę marketerów w e-commerce, pozwalając im skupić się na strategiach wzrostu zamiast na rutynowym wykonywaniu zadań.

Więcej informacji na temat AI Sidekick można znaleźć tutaj: https://www.salesmanago.com/info/ai-sidekick.htm

Źródło: SALESmanago / All 4 Comms

_____________________________________________________________________

O SALESmanago

SALESmanago, założone w 2012 roku, to europejski dostawca usług SaaS, oferujący kompleksową platformę do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP), która dostarcza zaawansowane narzędzia marketingowe, szczególnie dla sektora e-commerce. Z naszych rozwiązań korzysta ponad 3 tys. średniej wielkości firm z całej Europy, w tym takie marki jak Victoria’s Secret, iSpot, Orbico, Horta, Komputronik czy 4F.

Platforma SALESmanago ułatwia klientom pozyskiwanie, konwersję i angażowanie odbiorców dzięki zaawansowanej personalizacji oraz precyzyjnie zaplanowanym ścieżkom zakupowym opartym na naszym unikalnym modelu wzrostu (Growth Framework). Naszym priorytetem jest zwiększanie przychodów klientów, co potwierdzają wysokie oceny: 8,5/10 na TrustRadius oraz 4,6/5 na Capterra, które odzwierciedlają skuteczność platformy i nasze zaangażowanie w rozwój marek B2C.