Jula kontynuuje swoją misję inspirowania i zachęcania do samodzielnego majsterkowania. Wraz z rozpoczęciem sezonu wiosennego w mediach pojawi się spot wizerunkowy pt. „Rodzina majsterkowiczów”. W polskiej wersji filmu usłyszymy głos znanego polskiego aktora Adam Woronowicza. Produkcja jest efektem prac zespołu kreatywnego Jula Creative Studio.
Z myślą o inspiracji i zachęcaniu do samodzielnego majsterkowania Jula prezentuje Rodzinę majsterkowiczów. Produkcja, jest częścią szerszej kampanii, która po raz pierwszy obejmie również rynek polski. Film stanowi kontynuację koncepcji komunikacyjnej „Teraz nic Cię nie powstrzyma”, wcześniej obecnej na rynkach skandynawskich. Bohaterami historii jest rodzina majsterkowiczów, którą poznajemy w trakcie zakupów multimarkecie Jula. Charakterystycznym i zabawnym elementem jest komentarz niemowlęcia, któremu głosu w polskiej wersji językowej użycza znany aktor Adam Woronowicz, nadając przekazowi wyjątkowy charakter.
– Podczas prac nad briefem poświęconym naszej komunikacji dla multimarketów Jula na 2025 rok, skupiliśmy się przede wszystkim na trzech aspektach: budowanie pozytywnych skojarzeń względem marki, utrwaleniu naszej pozycji jako sieci multimarketów sprzedającej wysokiej jakości produkty w dobrych cenach i wypromowaniu oferty produktów do domu, ogrodu i wypoczynku – opowiada Silje Ekeberg-Falk, Global Marketing Manager. – „Rodzina majsterkowiczów” uwzględnia wszystkie te elementy: w zabawny sposób prezentuje naszą bogatą ofertę produktów w niskich cenach. Co więcej, tym razem bohaterami naszego filmu są przedstawiciele młodszego pokolenia majsterkowiczów, dla którego mamy całą ofertę produktów do drobnych prac w nowym domu lub mieszkaniu, a także w ogrodzie lub na balkonie.
Tegoroczna kampania została po raz pierwszy w całości samodzielne opracowana przez Jula. Pomysłodawcą koncepcji jest wewnętrzny zespół kreatywny Jula Creative Studio, który we współpracy z firmą FLX zajął się kompleksową produkcją materiałów.
Możliwość samodzielnego kreowania i budowania własnej marki ma dla nas ogromne znaczenie. Zapewnia nam więcej przestrzeni dla kreatywności, szybszy proces podejmowania decyzji, a przede wszystkim uwzględnienie różnych potrzeb płynących z rynków, na których jesteśmy z Jula. W 2025 roku planujemy przenieść komunikację naszej marki na wyższy poziom – mówi Christian Blank, p.o. Marketing Dyrektora w Jula.
Członków „Rodziny majsterkowiczów” z nowej kampanii wizerunkowej Jula poznamy już 27 lutego w reklamach telewizyjnych, a także w kampanii online.
W Polsce za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Mindshare.