Kaufland kolejny raz ze Złotym Laurem Klienta

Sieć Kaufland po raz kolejny została doceniona przez Polaków, zdobywając Złoty Laur Klienta 2025 w trzech kategoriach. To jedno z najbardziej prestiżowych, rozpoznawalnych i cenionych wyróżnień promocyjnych w kraju. Potwierdza zaufanie klientów do marki oraz wysokiej jakości oferowanych produktów. Z tej okazji Kaufland prezentuje spot, utrzymany w konwencji talent show. To część trwającej kampanii „Kaufland jest FRESZ”, która w lekkim, humorystycznym tonie pokazuje, dlaczego zakupy w Kauflandzie to codziennie świeże doświadczenie.

Kolejny raz z rzędu

W tegorocznej edycji Kaufland, po raz 4. z rzędu otrzymał Złoty Laur Klienta w kategorii świeża lada, owoce i warzywa, a po raz 3. wyróżnione zostało pieczywo.

Fakt, że po raz kolejny zostaliśmy wyróżnieni Złotym Laurem Klienta to dla nas ogromny powód do dumy i potwierdzenie, że klienci naprawdę doceniają naszą ofertę świeżych produktów. To wyjątkowe wyróżnienie, bo przyznawane jest bezpośrednio przez konsumentów – osoby, dla których każdego dnia pracujemy. Chcieliśmy o tym sukcesie opowiedzieć w nietypowy, lekki i pełen humoru sposób, dlatego nowy spot utrzymaliśmy w konwencji talent show, wykorzystując motyw naszej nowej kampanii „Kaufland jest FRESZ”. Dzięki temu możemy w świeży sposób – dosłownie i w przenośni – podziękować naszym klientom za zaufaniemówi Magdalena Misiarz, Dyrektor Działu Kampanii Marketingowych w Kaufland Polska.

Laur Klienta – potwierdzenie zaufania klientów

Laur Klienta to jeden z najbardziej uznanych plebiscytów konsumenckich w Polsce, organizowany nieprzerwanie od 2004 roku. Nagroda przyznawana jest na podstawie ogólnopolskiego sondażu popularności produktów i usług, a o zwycięzcach decydują głosy klientów. Godło stanowi potwierdzenie silnej pozycji marki na rynku i dowód, że konsumenci postrzegają ją jako godną zaufania, jakościową i bliską swoim potrzebom.

O kampanii

Kampania „Kaufland jest FRESZ” to kontynuacja wizerunkowego konceptu marki, która konsekwentnie podkreśla znaczenie świeżości i jakości w codziennych zakupach. Spoty emitowane są w telewizji, internecie oraz w kanałach własnych Kauflandu.

Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie: https://sklep.kaufland.pl/oferta/kaufland-jest-fresz.html