Adyen i Legia Warszawa grają do jednej bramki – nowoczesne płatności, większa wygoda dla kibiców

Adyen, globalna platforma technologii finansowych, nawiązuje strategiczne partnerstwo z Legią Warszawa. Dzięki tej współpracy kibice zyskają prostsze, szybsze i bezpieczne płatności na każdym etapie kontaktu z klubem – od biletów, catering na stadionie, po zakupy w sklepie internetowym i personalizowane oferty.

Współpraca obejmuje cały klubowy ekosystem płatności – od sklepu internetowego i Legia FanStore, przez Legia Park, po punkty gastronomiczne i parkingi. Kibice zapłacą tak, jak im najwygodniej – kartą, telefonem lub zegarkiem. Kibice Legii będą mogli korzystać z większej liczby metod płatności – także mobilnych i międzynarodowych – oraz z szybszego i bezpiecznego procesu zakupowego. Partnerstwo to kolejny krok Legii Warszawa w realizacji długoterminowej strategii, która wykracza poza wyniki sportowe. Klub z Łazienkowskiej inwestuje w nowoczesną infrastrukturę i rozwiązania, które budują doświadczenia meczowe na najwyższym poziomie.

Szanujemy naszych kibiców, dlatego zależy nam, żeby mogli cieszyć się maksymalną wygodą – niezależnie od tego, czy kupują bilet, koszulkę w sklepie online czy płacą za posiłek na stadionie. Jednym z naszych priorytetów jest podnoszenie jakości obsługi. Przykładamy szczególną uwagę do skracania procesu zakupowego i rozwoju wygodnych form płatności, zgodnie z najlepszymi praktykami w obszarze customer experience – mówi Marcin Herra, wiceprezes zarządzający Legii Warszawa S.A.

Zintegrowane podejście Adyen do płatności (inaczej strategia unified commerce) oznacza większą wygodę i bezpieczeństwo, jak również spójne doświadczenie we wszystkich kanałach online i offline. Dzięki temu kibice Legii Warszawa będą mogli korzystać z zakupów, płynnych zwrotów i wymian między kanałami sprzedaży, otrzymywać spersonalizowane oferty oraz zniżki, a także cieszyć się prawdziwym komfortem zakupowym na każdym etapie kontaktu z klubem. Legia Warszawa jest liderem pod względem budowania doświadczeń kibiców w tej części Europy.

– Współpraca z Legią Warszawa to ważny krok w umacnianiu obecności Adyen w Europie Środkowo-Wschodniej. Cieszymy się, że możemy wspierać klub w obszarze nowoczesnych płatności. Wdrożenie rozwiązań omnichannel, opartych na strategii unified commerce, przekłada się na większą wygodę dla kibiców, otwiera też nowe możliwości w zakresie personalizacji oferty oraz budowania jeszcze bliższych relacji z kibicami. Wszystko to przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa zakupów – dodaje Matouš Michněvič, Country Manager CEE w Adyen.

Legia Warszawa posiada na swoim koncie 16-krotne mistrzostwo i 21 Pucharów Polski. Mecze przy Łazienkowskiej ogląda średnio prawie 25 tys. kibiców. Jest to najbardziej rozpoznawalna marka sportowa w kraju, a zarazem prężnie działająca społeczność skupiająca tysiące osób – od rodzin, przez młodych sportowców, po lojalnych fanów z całego kraju.

Współpraca z Legią Warszawa to kolejny krok dla Adyen w rozwijaniu obecności w obszarze sportowym. Spółka wspiera czołowe kluby piłkarskie na świecie, w tym m.in. Bayern Monachium, dostarczając im nowoczesne, bezpieczne i skalowalne rozwiązania płatnicze.

O Adyen

Adyen to nowoczesna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów. Dzięki kompleksowym usługom płatniczym, analityce opartej na danych oraz produktom finansowym oferowanym w ramach jednego globalnego rozwiązania, Adyen pomaga firmom szybciej osiągać założone cele. Posiadając biura na całym świecie, Adyen współpracuje z takimi firmami jak Meta, Uber, H&M, eBay i Microsoft.