Z AMS do MyMLS.com. 
Radosław Gołąb jako Chief Product & Sales Officer 
ma odpowiadać za strategię MyShopTV

Radosław Gołąb, który ma koncie rozwój oferty digital w AMS, a także udział we współtworzeniu oraz wdrożeniu jednego z najgłośniejszych projektów na polskim rynku – Żabka Ads, dołączył do zespołu MyMLS.com. Jako nowy Chief Product & Sales Officer ma odpowiadać za nadrzędną strategię MyShopTV. Produkt pomaga markom reklamodawców skutecznie komunikować się z klientami, dzięki strategicznie rozmieszczonym ekranom w sklepach spożywczych. Zarząd spółki oczekuje, że Gołąb wzmocni standaryzację oferty i pomiaru, zbuduje silne relacje z klientami oraz wyskaluje biznes. Z kolei on sam zamierza stworzyć spójny, zrozumiały, policzalny i powtarzalny produkt rynkowy.

Radosław Gołąb objął stanowisko Chief Product & Sales Officer w MyMLS.com. Ma odpowiadać za nadrzędną strategię MyShopTV, standaryzację oferty i pomiaru, rozwój współpracy z domami mediowymi oraz jakość dostarczania kampanii. Zarząd spółki oczekuje, że Gołąb zbuduje ujednolicony, zrozumiały produkt, który ma pomagać markom reklamodawców skutecznie komunikować się z klientami, dzięki strategicznie rozmieszczonym ekranom w sklepach spożywczych. Będzie przede wszystkim obecny na kluczowym etapie lejka sprzedażowego, gdzie podejmowane są ostateczne decyzje zakupowe.

– Nasz nowy Chief Product & Sales Officer ma opracować uporządkowany pomiar i sposób raportowania,  silne relacje z agencjami, a także procesy gotowe do skalowania. Radosław będzie wzmacniał kluczowe filary dalszego skalowania MyShopTV. Zbudujemy kulturę, w której obietnice równają się rezultatom – mówi Maciej Tygielski, CEO w MyMLS.com.

Jak komentuje zarząd spółki, Radosław Gołąb jest najlepszym wyborem do realizacji strategii skalowania MyShopTV, ponieważ łączy doświadczenie w DOOH/Retail Media, produktowe podejście i rozumienie procesów agencyjnych. – Ma na koncie rozwój oferty digital po stronie AMS oraz długoletnie zaangażowanie branżowe, m.in. jako szef Grupy Roboczej Digital OOH w IAB Polska. To zestaw kompetencji, którego potrzebujemy, by porządkować standardy i rosnąć odpowiedzialnie – dodaje Maciej Tygielski.

Z kolei sam Radosław Gołąb zaznacza, że kluczowym doświadczeniem dla niego był rozwój oferty digital w AMS, gdzie odpowiadał za produkty cyfrowe i wdrażał rozwiązania oparte na danych. – Cenną lekcją dla mnie okazała się także praca na styku rynku agencyjnego i technologii. Ostatnio współtworzyłem i wdrażałem projekt Żabka Ads, tj. jeden z najgłośniejszych projektów Retail Media In-store na polskim rynku – podkreśla Chief Product & Sales Officer w MyMLS.com.

Gołąb zdecydował się dołączyć do MyShopTV, bo przekonały go trzy rzeczy, tj. transparentność, świadome zarządzanie oczekiwaniami oraz metodyczne podejście do produktu i sprzedaży. Jego zdaniem, to środowisko, w którym łączy się pragmatyzm z ambicją szybkiego, ale odpowiedzialnego wzrostu, a całość osadzona jest w realiach rynkowych.

– Moim celem jest spójny, zrozumiały, policzalny i powtarzalny produkt, którego wdrożenie agencje mogą łatwo planować i rozliczać z klientami. Kluczem do realizacji tego jest m.in. jasne opakowanie mediowe. Liczą się też proste zasady zakupu i rozliczania. Istotny jest zrozumiały post buy. Ponadto ważna jest partnerska współpraca z domami mediowymi. Skupię się więc na standardach, które ułatwiają planowanie i podnoszą jakość realizacji – podsumowuje Radosław Gołąb, nowy Chief Product & Sales Officer w MyMLS.com.

***

Nota biograficzna

Radosław Gołąb – menedżer i strateg produktowy specjalizujący się w digital/DOOH/Retail Media. Współtworzył i wdrażał Żabka Ads – jeden z najgłośniejszych projektów Retail Media In-store na polskim rynku. Wcześniej w AMS odpowiadał za rozwój produktów digitalowych (DOOH), w tym programmatic. Były szef Grupy Roboczej Digital OOH w IAB Polska. Od września w MyShopTV pełni funkcję Chief Product & Sales Officer.