Rusza nowa odsłona kampanii „Kaufland jest FRESZ” 

Kaufland startuje z kolejną odsłoną kampanii „Kaufland jest FRESZ”. Tym razem marka w humorystyczny sposób odpowiada na pytanie „Dlaczego właściwie Kaufland jest fresz?”, podkreślając konkretne korzyści, jakie na co dzień czekają na klientów w działach z owocami i warzywami, piekarni oraz przy ladach obsługowych. 

Codzienne dostawy od ponad 80 lokalnych producentów i szeroki wybór egzotycznych owoców, chrupiące wypieki prosto z pieca, a także bogata oferta produktów świeżych dostępnych przy ladzie obsługowej – to tylko niektóre elementy decydujące o wysokiej jakości oferty Kaufland. Sieć stawia na wygodę i różnorodność, umożliwiając klientom zarówno większe, rodzinne zakupy, jak i dopasowane porcje dla singli. W każdym sklepie kupujący mogą liczyć na fachowe doradztwo i uprzejmą obsługę.

Nowa odsłona kampanii utrzymana jest w formule znanej z popularnych programów talent show. Jurorzy oceniają nietypowych uczestników, takich jak pan rozmawiający z papugą czy muzyk z owocowym banjo. Do udziału w spocie zaproszono także pracowniczkę warszawskiego marketu – Luizę Muchę z działu Owoce i Warzywa.

– Druga odsłona kampanii odpowiada na pytanie „Dlaczego Kaufland jest FRESZ?”. W nowym spocie pokazujemy, jakie korzyści czekają na naszych klientów w dziale warzyw i owoców. Zależało nam, aby tę świeżość oddać nie tylko w ofercie, ale też w samym koncepcie kreatywnym nowej kampanii, który jest lekki, pełen humoru i energii. Do udziału w niej zaprosiliśmy także pracowników naszych marketów, bo to właśnie oni wiedzą najlepiej, jaką jakość i świeżość oferujemy na co dzień – mówi Magdalena Misiarz, Dyrektor Działu Kampanii Marketingowych w Kaufland Polska.

Pierwszy spot, poświęcony owocom i warzywom jest już w emisji. W kolejnych miesiącach widzowie zobaczą nowych bohaterów w reklamach promujących piekarnię oraz produkty z lady obsługowej.

Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie: https://sklep.kaufland.pl/oferta/kaufland-jest-fresz.html.