We wrześniu Hyundai Motor Poland, świętując 20-lecie modelu TUCSON oraz 30-lecie obecności marki Hyundai na polskim rynku, wystartował z kampanią wspierającą ofertę, w której klienci mogą skorzystać z promocyjnego upustu na samochody z rocznika 2025.
W ramach akcji dostępne są trzy atrakcyjne modele z niezwykle niskimi ratami leasingowymi: Hyundai TUCSON dostępny od 20 zł netto dziennie, Hyundai KONA dostępny od 19 zł netto dziennie oraz Hyundai SANTA FE dostępny od 30 zł netto dziennie.
Kampania prowadzona jest w TV, radiu oraz w kanałach digital. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media, kreację przygotowała agencja White Bits.
Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek opartych na filozofii Meaningful Brands oraz innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych i technologicznych z obszaru data-driven, AI, e-commerce i performance. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas Market (kompleksowe usługi e-commerce i performance), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Havas Play (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI) i LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.