Już od 10 lat Almette spełnia marzenia!
Jubileuszowa edycja Wielkiej Loterii Almette

Wystartowała jubileuszowa – 10. już edycja Wielkiej Loterii Almette. Tym razem do wygrania na własność jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM ze strefą ‘Chill & Grill’ u  podnóża Tatr, a dokładnie w najwyżej położonej wsi w Polsce – Ząb. Dodatkowo 5 razy dziennie losowane będą nagrody pieniężne o wartości 1000 zł.

Mechanizm Wielkiej Loterii Almette od lat jest niezmiennie prosty. Aby wziąć w niej udział należy w  terminie od 14.07.2025 do 31.10.2025 roku kupić dowolny produkt z asortymentu Almette oznaczony platynką loteryjną, a następnie między 01.09.2025 a 31.10.2025 zarejestrować unikalny kod z opakowania na stronie www.almette.pl. Niezbędne jest zachowanie paragonu zakupu oraz wieczka z  kodem – zgodnie z  regulaminem to one uprawniają zwycięzcę do odbioru nagrody. Uczestnicy loterii mogą wygrać nie tylko w pełni urządzony ekoDOM ze strefą ‘Chill & Grill’, ale także każdego dnia będą brać udział w losowaniu nagród pieniężnych: 5  x  1000 zł. Uwaga: jeden kod można zgłosić tylko raz, ale jedna osoba może zarejestrować dowolną ilość kodów, ponieważ każdy nowy kod zwiększa szansę na wygraną.

EkoDOM ze strefą ‘Chill & Grill’ do wygrania!

Ukryty w sercu natury, pośród tatrzańskich hal i łąk,  wyjątkowy ekoDOM ze strefą ‘Chill & Grill’ to nie bajka – to prawdziwa, główna nagroda w Wielkiej Loterii Almette. Znajduje się w miejscowości Ząb, a  z jego z okien rozpościera się oszałamiający widok na Giewont. Domek marzeń, bo niewątpliwie można go tym mianem określić, jest piękny, komfortowo i modnie urządzony oraz gotowy do zamieszkania. Wyposażono go w technologie smart i eko: ogrzewanie i światło sterowane smartfonem, kominek i zapewniające oszczędności panele solarne oraz w sprzęt AGD i  RTV, w tym m.in. w lodówkę, pralkę, zmywarkę i  telewizor. Nie zapomniano również o drobnych elementach, takich jak lampy, ręczniki czy zastawa stołowa. EkoDOM Almette zaprojektowano z myślą o wygodzie i stylu: ma naturalne, drewniane wykończenia, miękką sofę w najmodniejszym odcieniu Mocha Mousse oraz taras z widokiem na góry. Te warto podziwiać zwłaszcza ze strefy ‘Chill & Grill’, którą tworzy idealny duet: kuchnia pod chmurką i zewnętrzna przestrzeń przeznaczona do relaksu. To bez wątpienia letnie serce tego domku – z wygodnym narożnikiem, girlandami i światłami, które wspólnie tworzą niepowtarzalny, bajkowy klimat.

    

10. edycji Wielkiej Loterii Almette towarzyszyć będzie kampania mediowa obejmująca spot telewizyjny oraz szerokie działania digital z wykorzystaniem strony www i social mediów. W promocję loterii zaangażowani zostaną także wybrani influencerzy.