Wystartował największy wyścig kolarski na świecie – Tour de France. Przez trzy kolejne tygodnie kolarze będą musieli pokonać 21 etapów Wielkiej Pętli, czyli ok. 3400 km. Grupa VELUX jest oficjalnym partnerem wydarzenia.

Trzyletnie partnerstwo VELUX dotyczy również Tour de France Femmes avec Zwift. Zawody kobiet odbędą się w dniach od 26 lipca do 2 sierpnia, podczas których będą one musiały pokonać 9 etapów wyścigu. Po miesiącach przygotowań, kreatywnej współpracy i koordynacji, partnerstwo VELUX z Tour de France przechodzi w tryb „go-live”. To, co początkowo wydawało się nieśmiałą ambicją, teraz stało się rzeczywistością. Partnerstwo Grupy VELUX z Tour de France doskonale wpisuje się w wartości marki – promowanie światła dziennego i świeżego powietrza jako elementów pozytywnie wpływających na życie ludzi poprzez zapewnienie lepszych warunków wewnętrznych w domach klientów z myślą o ich zdrowiu, poczuciu dobrostanu i komfortu. Z kolei aktywność fizyczna – zarówno na zewnątrz, jak i w domu – jest kluczowa dla dobrego samopoczucia.

Zarówno Tour de France, jak i VELUX wspólnie wierzymy, że sukces każdej jednostki rodzi się z pracy zespołowej, determinacji i dążenia do doskonałości. Odwaga i ambicja są fundamentem wielu osiągnięć sportowców, jak i innowacji wprowadzanych w rozwiązaniach VELUX. To partnerstwo idealnie współgra z wartościami naszej firmy i otwiera przed nami nowe możliwości promowania zalet naturalnego światła i świeżego powietrza
I jak dodaje kolarstwo, będące sportem zeroemisyjnym, łączy zaangażowanie Grupy VELUX w troskę o planetę i promowanie zrównoważonego stylu życia.

W ramach partnerstwa logotyp VELUX pojawi się na plecach każdego zawodnika – logo znajdzie się na numerach startowych. Dodatkowo, marka będzie wspierać symbolicznego „Lantern Rouge” – ostatniego zawodnika w klasyfikacji generalnej, podkreślając, że VELUX stoi za każdym kolarzem – bez względu na pozycję, płeć czy doświadczenie.
Obecność VELUX na najbardziej znanym wyścigu kolarskim to wyjątkowa szansa, by wartości firmy – wraz z każdym obrotem pedałów – wybrzmiały szeroko i jasno. Szczególnie w tym roku, kiedy VELUX Polska obchodzi swoje 35-lecie, świętowanie tego niesamowitego jubileuszu w peletonie polskich firm z branży budowlanej nie byłoby możliwe bez wsparcia klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników.

W ramach wyścigu Tour de France Grupa VELUX zdecydowała się organizować specjalne atrakcje dla kibiców w wydzielonych strefach. Ambasadorzy VELUX będą witali wszystkich gości w przytulnym, domowym otoczeniu, oferując angażujące animacje i jedne z najlepszych widoków na trasie. Ponadto każdego dnia cztery oznakowane pojazdy Grupy VELUX prezentujące rozwiązania firmy, będą podróżować trasą wyścigu przed kolarzami, aby pobudzać emocje wśród widzów.
Promocja zdrowego trybu życia
Partnerstwo przy Tour de France to nie pierwszy raz, kiedy Grupa VELUX promuje idee aktywnego wypoczynku napędzanego siłą ludzkich mięśni. W 2024 roku Grupa VELUX sponsorowała Giro d’Italia i inne włoskie wyścigi kolarskie w 2024 r. Warto dodać, że Grupa VELUX wspiera różnorodne działania promujące aktywność fizyczną i zdrowy styl życia. W Polsce od lat obecna jest przy realizacji corocznych wydarzeń jak Bieg Europejski w Gnieźnie oraz Bieg Namysłowian.